Ryor Aknestop: krém na mastnou pleť

I když to ze začátku června vůbec nevypadalo, kalendářně už bylo léto.. A moje pleť se toho nějak domákla a začala se mastit o dost víc, než má běžně ve zvyku. V rámci boje jsem si pořídila můj oblíbený krém z dob puberty. Jak se mi po letech osvědčil?

Jestli jsem někdy tvrdila, že je pro mě Aknestop už málo mastný a vyživující, tak beru zpět. Na léto je to ideální společník.



zdroj

Krém obsahuje přírodní aktivní látku fytosfingosin, která má výrazné antimikrobiální a protizánětlivé účinky. Při pravidelném používání snižuje tvorbu kožního mazu a tím i výskyt akné.




Vůně je pořád stejná, jak si ji pamatuji. Voní jemně a svěže, přirovnala bych to k čerstvě vypranému prádlu. Krém má tekutější konzistenci a tak se dobře roztírá a rychle vsakuje. Stačí aplikovat malé množství.


Na obličeji krém samozřejmě nezanechává mastný film. Pleť je matná valnou část dne. Sleduji i pozitivní účinky, co se týče bujení pupínků. Ty bohužel úplně nezmizely, ale můžu řict, že jsou na ústupu. Obličej je také na dotek příjemně hebký a hladší, než když jsem používala Oriflame Tea Tree.




Poznámka: Mazání je sice primárně určeno pro mladou mastnou pleť se sklony k akné (což já už naštěstí tolik nejsem), ale nejsem si jistá, jestli krém pomůže i těm, kteří na akné trpí ve velkém. 

S krémem jsem spokojená: příjemně voní, pleť zmatní (mimochodem víc, než zmiňovaný Oriflame) a dokonce trochu zabrání tvorbě pupínků. A za cenu kolem 80Kč.. no neberte to!


Hezký den! :)

Komentáře

  1. hmm, to by mi asi sedlo.. Zrovna se chystám na krém pro aknózní pleť od Yves Rocher, snad bude taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tento krém bude vyhovovat i lidem s citlivější pletí. YR jsem také dlouhou dobu používala. Když mám teď možnost porovnat, řekla bych, že jsou účinností nastejno, Ryor je možná kapánek lepší. Ale druhý to může mít úplně jinak.. nezbývá, než vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!