Cuketovo- jablečný koláč

Sezona cuket sice už oficiálně skončila, ale.. také vám ta vaše stále plodí? Už nevíte, co s ní? Po uvaření tradičních receptů jako je plněná cuketa, slaný cuketový nákyp, cuketové muffiny, cuketový perník atd. jsem narazila na další sladký recept, který mi nepřijde zas až tak obvyklý a přitom je jednoduchý. Je to cuketovo- jablečný koláč a jelikož mám obou surovin doma víc než dost, hned pustila jsem se do díla.
Inspirovala jsem se zde, jen jsem pekla z poloviční dávky.




Na menší plech ( 6 porcí) potřebujeme:

Těsto:
200g nahrubo nastrouhané cukety
175g cukru
200g polohrubé mouky
2 vejce
1 1/2 lžíce oleje
1 lžička mleté skořice
1/2 prášku do pečiva

Náplň:
1 skořicový cukr
1 vanilkový cukr
4 větší jablka, nastrouhaná na plátky
+ drobenka (ale nemusí být)

Do větší misky si sesypeme všechny ingredience na těsto a dobře promícháme. Vlijeme na menší plech/ formu (vymazávat není třeba). Poklademe nastrouhanými jablky, posypeme vanilkovým a skořicovým cukrem a drobenkou (10g másla+ 10g hrubé mouky+ 10g cukru).


Po buchtě se hned zaprášilo..

Pečeme ve vyhřáté troubě 25 minut při 180°C, dokud nebude těsto odlézat od krajů. 



Dobrou chuť! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!