Levandulové oční stíny L'ambre

S koupí dekorativní kosmetiky L'ambre jsem dlouho váhala. Ač je to prý přírodní kosmetika, ceny mi přišly dost vysoké. Váhala jsem tedy až do chvíle, než začal výprodej.. znáte to. A pořídila jsem si dva kousky a dnes vám představím jeden z nich. Je to duo očních stínů 204 Levandule.



Obal je plastový, bytelný a pěkně řešený. Zrcátko má postačující velikost tak akorát na upravení líčení. V balení najdete také pěnový aplikátor, se kterým se nepracuje zas tak špatně, ale já stejně nejraději nanáším stíny prsty..




A co samotné stíny? V tomto duu najdete bílý stín s lehkými třpytkami a levandulový matný stín bez třpytek. Barvy odpovídají vzorníku na internetu a s bílou nemám sebemenší problém. To se ale nedá říct o levandulové. Na prstu barva vypadá krásně, ale když stín nanesu na oční víčko.. vypadám, jako bych na oku měla monokl. Nevím, v čem je problém, ale barva se prostě z levandulové změní na vínovou..




Ani s výdrží nejsem nijak spokojená. Podle výrobce by stíny měly díky lehké struktuře na očích vydržet bezchybné celý den. Zatím se mi takové výdrže nepovedlo docílit. Zkoušela jsem stíny samotné, s bází, na zapudrované víčko.. ale pokaždé se slily do tenké čárky a zbytek barvy zmizel kamsi pryč. A bylo jedno, jak moc bylo horko, nebo pršelo. Stíny byly do dvou hodin pryč.

Od této značky jsem čekala hodně, už vzhledem k jejím vyšším cenám. Zatím ale můžu říct, že jsem zklamaná. I Essence mi na oku drží lépe.. Uvidím, jak se předvede druhý zakoupený kousek a pak si udělám konečný obrázek..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty