Natura Siberica na mastné vlasy

Předlouho jsem toužila od Natura Siberica něco vyzkoušet, až jsem si konečně sama pořídila několik kousků. A mezi nimi i šampon pro mastné vlasy. S předešlým jsem sice byla spokojená, ale znáte to.. co když někde existuje něco ještě lepšího?

Šampon obsahuje výtažky z arktického ostružiníku a borovice. Tyto rostlinky mají zabránit přebytečné tvorbě mazu a obnovit přirozenou rovnováhu pokožky hlavy..





Obal, jako u všech výrobků NS, na mě působí draze a propracovaně. Láhev je opatřena 'cvakátkem', které šampon obstojně dávkuje. Žádné vytečení mimo nehrozí. Vadí mi jedině neprůhlednost obalu. Zbylé množství jen odhaduju..




Šampon je světlé žlutozelené barvy a jemně voní. Je to svěží lehce nahořklá květinová vůně. Šampon obsahuje i malé množství umělé parfemace, takže nedovedu posoudit, na kolik jsou ve vůni zastoupeny samotné bylinky a na kolik chemie. Vůně ve vlasech bohužel dlouho nevydrží.




Ve složení nenajdete žádné nepřírodní tenzidy a i bez nich šampon pěkně pění. Když jsem používala zmiňovaný Bentley šampon, vlasy při oplachování 'vrzaly', či jak to popsat.. a byly celkem hrubé (může za to absence silikonů). S NS takový problém nemám, a to jsem silikony ve složení nevypátrala. Vlasy jsou hebké, lesklé a jdou snadno rozčesávat.



Tyhle obrázky na obalu se mi strašně líbí.

Sice jsem čekala, že v NS najdu šampon, který mi alespoň o den prodlouží interval mytí, ale nestalo se tak. Vlasy si pořád myju každý den.. ale alespoň jsou pěkné a nezmaštěné až do večera. A to považuji za úspěch. Šampon se mi líbí účinky, vůní i cenou, takže asi na chvíli přeruším svoje hledání, jestli náhodou neexistuje něco lepšího, a zůstanu u něj.


Hezký den! :)

Komentáře

  1. Vlasovou péči Natura Siberica chci vyzkoušet, akorát pořád nevím, jaký šampon vybrat. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty