Zubní pasta s tea tree

Ústní hygiena sice ke kosmetice zas tak nepatří, ale dnes udělám výjimku a povím vám o pastě, která mi úspěšně pomáhá bojovat s afty. Když jsem brouzdala po internetu a hledala lék na mojí svědivou pokožku, narazila jsem na názor, že afty mohou být u citlivých jedinců způsobeny obsahem laurethsulfátu sodného v zubních pastách a ústních vodách. A jelikož mám afty celý život a potravinové doplňky nefungují taky stoprocentně, rozhodla jsem se zkusit něco přírodního. Třeba to zabere..

Sáhla jsem po zubní pastě s tea tree olejem od dánské značky Urtekram. Pasta obsahuje samozřejmě tea tree, propolis, myrhu a křídu, která přirozeně bělí zuby (nevím jak vy, ale před prvním použitím jsem si představovala, jak mi bude pasta v puse křupat a skřípat..). Všechny jmenované látky působí protizánětlivě a zabraňují vzniku paradentózy. 





Díky přírodnímu složení má pasta hodně řídkou konzistenci. Chce to proto zvýšenou opatrnost, abyste ji měli na kartáčku a ne na umyvadle :) Složení má i za vinu to, že pasta moc nepění. Oproti Signalu skoro vůbec. Ale zuby vyčistí úplně stejně.. Akorát toho avizovaného bělení jsem si nevšimla.




Z čeho jsem ale nadšená je úbytek aftů. Pozitivní účinky jsem začala pozorovat téměř okamžitě. Úspěch ale přičítám spíš tea tree oleji než onomu přírodnímu složení. Párkrát mi pasta došla a tak jsem trochu improvizovala. Na kartáček jsem si dala obyčejnou pastu a kapku tea tree oleje.. a výsledek byl stejný, ne- li lepší. Tím nechci říct, že je pasta špatná, jen s tím přírodním a nepřírodním složením to asi zas tak horké nebude :)


Pokud trpíte na afty, pastu určitě vyzkoušejte. Nebo alespoň její 'domácí' variantu. Při pravidelném používání vám s afty zaručeně pomůže.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!