Maxfactor 2000 Calorie

Poslední dobou mám hodně v oblibě řasenky Maxfactor. Jiné značky mi více či méně nevyhovují a tak je MF pro mě jistota. Přijdu do drogérky a vím, po čem sáhnout. Nemám ráda takové to půlhodinové vybírání a rozhodování, co koupit.. Naposledy jsem napochodovala do obchodu a sáhla po profláknuté 2000 Calorie s pocitem, že nemůžu přestřelit.

Řasenka slibuje zvětšení objemu a prodloužení délky řas. Díky speciálně tvarovanému kartáčku se na něj nabere jen potřebné množství řasenky a tím se docílí bezchybného nalíčení i těch nejkratších řas.




Obal je zlato- černý, klasický, decentní.. mě se takovéto jednoduché designy prostě líbí. Kartáček je taktéž klasický, štětinkový. Pozastavila bych se ale nad avizovaným 'nabere jen potřebné množství řasenky', protože při prvních použitích se mi vždy povedlo nabrat množství větší, než potřebné. Nemyslím si, že by za to mohl kartáček, ale spíš velký otvor v obale, který prostě nemá šanci přebytečnou řasenku otřít. Ze začátku jsem tak přebytečnou řasenku otírala o okraj balení.. pak mascary ubylo a teď se dá používat celkem normálně.





Jako já vím, je to 2000 Calorie a většina ji vychvaluje.. ale pro mě je to obyčejná řasenka. Nevím, jestli je to způsobeno štětinkovým kartáčkem, kterému jsem už odvykla, nebo větším množstvím řasenky na něm, ale několikrát se mi povedlo parádně slepit řasy. Ale při větší zručnosti a trpělivosti (grr) kartáček řasy rozčeše pěkně a neslepí je, ale zvětšení objemu či prodloužení délky opravdu nepozoruji. Řasy jsou nalíčené spíše přirozeně a tak mi to i vyhovuje.

Výdrž je ale stejně dobrá jako u jiných kolegů z MF. Řasenka nežmolkovatí, neobtiskuje se a nedělá záhadné šmouhy pod či nad okem. Ani v těch největších pařácích. A to se cení!

S touto řasenkou se nalíčíte pěkně a vše bude držet po celý den tam, kde má. Vadí mi jedině množství nabrané řasenky, které nejde moc dobře regulovat a pak se vám mohou slepit řasy.. Chce si to prostě s líčením vyhrát a udělat víc, než jen dvakrát máchnout kolem očí a jít. A na to já nemám nervy. Příště si raději pořídím nějakého MF kolegu s plastovým kartáčkem.

Hezký den! :)

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty