Už nikdy víc..! (7)

Dnes budu nespokojená  s jemným heřmánkovým odličovačem očí od řecké značky Body Farm (kosmetika má být přírodní a bez chemie, ale to se jen tak na oko tváří).
Jemný, proti podráždění, bohatý na adstringentní (?!) a hydratační složky, pro intenzivní čištění. Má zklidňující vlastnosti. Chrání oči proti alergiím, infekcím a zarudnutí. Voděodolný (?! ). Ingredience: heřmánkový extrakt, extrakt lípy, extrakt aloe vera, extrakt lékořice, panthenol. NEOBSAHUJE MINERÁLNÍ OLEJE, VASELÍNY, PARABENY. PROPYLENGLYKOLY, SILIKONY A ALERGENY ( heřmánek je slabý alergen?!). Zdroj: http://www.bodyfarm.cz/produkty/pece-o-plet/cisteni-pleti/ocni-odlicovac-%E2%80%93-hermanek.htm


Jelikož jsem si popis výrobku v počáteční euforii pořádně nepřečetla a přesné složení na netu uvedeno nebylo, doma při použití jsem litovala.. holt moje chyba. 


Odličovač je ve cvakací lahvičce a krásně jemně voní. Vůně je to příjemná, ale heřmánek to není ani náhodou. Vodička je lehce nažloutlé barvy.




Odlíčit se s ním je ale nadlidský výkon. Cvakátko ve víčku odličovač nějak nedávkuje, takže ho na vatu i s opatrností vyteče hodně. Když chci vatový tampon 'vyždímat', odličovač divně pění. 




Z oka pořádně neodlíčí ani nevoděodolnou řasenku. Chtěla bych vidět, co by dělal s linkami atd. Co je ale nejhorší.. v očích štípe! Vyzkoušela jsem dvakrát a pokaždé stejný výsledek: rozmatlaná řasenka a pálící oči.


A bonus: po vymytí voděodolného odličovače z očí oční okolí pěkně pne a je suché. Adstringentní funkci plní opravdu dobře.. Kdyby jste pálení v očích náhodou vydržely a neoplachovaly se vodou, odměnou vám bude nepříjemný lepkavý pocit kolem očí.


Bohužel jsem zklamaná. Ve slevě jsem sice za odličovač dala nějakých 80Kč, ale znám tedy lepší způsoby, jak je utratit. Takže: jemný heřmánkový odličovač od Body Farm nebrat za žádnou cenu!


Áve Bioderma!


Hezký den! :)

Komentáře

  1. Tak to je teda pecka! Zrovna na heřmánek má alergii spousta lidí...Navíc jestli se to jmenuje jemný odličovač očí, tak proč tedy obsahuje adstringentní složky, které stahují obličej? :-O

    OdpovědětVymazat
  2. Celý tento produkt mi přijde jako špatný vtip.. Když jsem u Body Farm dělala velkou objednávku, strašně jsem se těšila, ale jakmile se mi produkty dostaly do ruky.. nic z toho bych si nevzala znovu, ani kdyby mi to nabízeli zadarmo!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty