Best of 2013: dekorativní kosmetika

Dřív jsem byla schopná vstávat o hodinu dřív, jen proto, abych se namalovala. Ty doby jsou už dávno pryč a já si raději přispím a pak se krášlím maximálně tak řasenkou, tužkou na oči a navrch si zapudruju nos.. Jaké produkty jsem si k tomu oblíbila?

Dekorativní kosmetika: pudr
Někdo používá každý den make-up, já používám pudr. Nejlepší z nejlepších je Rimmel Stay Matte, který dokáže držet krok s mým mastným čelem téměř po celý den. Přepudrovávám až navečer (18 hod.). Za málo peněz hodně muziky.





Dekorativní kosmetika: řasenka

V tomto bodě budu trochu méně konkrétní. Momentálně u mě vedou všechny řasenky Maxfactor. Řasy krásně pročešou, ale přitom vypadají přirozeně, žádné smetáky. Vydrží po celý den, neotiskují se, ani nežmolkují a neopadávají. Bez úhony vydrží i menší alergické slzení.



Dekorativní kosmetika: oční stíny

Očním stínům všeobecně moc neholduji a volím spíš neutrální světlé odstíny, které nepráší a drží na oku co nejdéle. Tomuto popisu nejlépe odpovídají stíny Alverde, které jsou kvalitní, moc nestojí a opravdu drží.



Dekorativní kosmetika: tužka na oči
Bezkonkurenčně nejlepší tužkou, kterou používám již několik let, je Regina. Vyzkoušela jsem několik barevných variant a zakotvila u šedozelené. Tužka sice není extra měkká a musí se trochu přitlačit, nicméně to není žádná katastrofa a odměnou mi je celodenní výdrž.



Dekorativní kosmetika: obočí

Obočí mám mizerné a tak ho chtě nechtě musím domalovávat. A nejlepším pomocníkem je gelová řasenka od Alverde. Světlejší chloupky decentně obarví a celé obočí zafixuje skoro na celý den. Jen si nesmíte pořád sahat na obličej, jako já.. s tím ale přichází další pozitivní zpráva: gel se nerozmazává a nebarví.



Dekorativní kosmetika: rty

Poslední dobou jsem si odvykla rtěnkám, vlastně jsem je nikdy moc nenosila. Na spodní ret mi výrazné barvy špatně chytají a zůstává tam nepěkný neobarvený proužek.. proto mám nejraději hydratační rtěnky světlých barev jako je Dermacol Lip Seduction a Jordana Easy Shine.






Dekorativní kosmetika: lak na nehty

Na nehtech mi jen tak něco nedrží a sehnat kvalitní lak je pro mě docela boj. Nejvíce jsem ale byla spokojená s laky Jordana. V nabídce je spousta barev, balení je velké a za málo peněz a navíc na nehtech opravdu drží. Nejvíce 4 dny, což se u mě rovná zázraku. Lak ani po půl roce nevysychá, nehoustne a nedělá hrudky. Nejvíce jsem si oblíbila červený lak s jemnými třpytkami 014 Cherry.



Dekorativní kosmetika: podkladový lak & top coat
Dlouhou dobu plánuji pořízení top coatu Four Seasons, ale vždycky mi do toho něco vleze. Jako třeba teď naposled Gabriella Salvete. Má tekutou konzistenci, takže se dobře roztírá, rychle schne a kvalitnímu laku opravdu pomůže prodloužit výdrž. Nejlepší na tom je, že si tyhle pozitivní vlastnosti uchová i téměř rok od otevření.




Jaká byla vaše oblíbená dekorativní kosmetika pro minulý rok? Zkoušeli jste nové věci, nebo jste se drželi starých osvědčených produktů?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Alverde stíny bych si chtěla časem pořídit. Nejvíc mě asi lákají ty hnědé. Jinak pudr Stay matte je moje nutnost a je to můj nejoblíbenější pudr zatím :) Na obočí používám tužku od Essence s kartáčkem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě laky Jordana, kde se dají sehnat?

    OdpovědětVymazat
  3. ten pudr jsem měla a strašně mi smrděl :( letos jsem objevila sexy mamu od theBalm, lepší jsem nikdy neměla! Jordana lak mám z boxu, pískový, a je to totální děs, nic horšího jsem na nehtech nikdy neměla. naštěstí se mi do druhého dne sloupal :D z laků jsem si loni zamilovala Stars

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek :) Já mám doma stíny od Alverde a jsou to moje nejoblíbenější stíny. Používám je už léta a za nic bych je nevyměnila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jordana jde koupit jenom přes internet, v obchodě jsem na ní nikde nenarazila. Ale mívají stánky na různých kosmetických veletrzích.
    Každá máme opravdu jiný nos, protože mě nepřijde, že by byl nějak cítit.. spíš necítím vůbec nic. Ale chápu, že když to někomu vyloženě smrdí, nebude si to na celý den aplikovat na obličej..
    Divím se, že se Jordana tak rychle oloupala, pískové laky většinou drží jak přibité několik dní a nehnou se.. alespoň ty od Gabriely ano! Než jsem je odlakovala, to byl porod.. barvy jsou krásné, efekt super, ale to zdlouhavé odlakovávání není fakt nic pro mě!
    Obyčejná krémová Jordana drží i na mých divných nehtech 3- 4 dny, což považuju za super, nevysychá, nehoustne. Ono je taky dost možné, že daly do boxu nějaké vyschlé/ načaté kousky. Už se mi to taky stalo..

    OdpovědětVymazat
  6. Stay Matte mám taky, ale čekala jsem od něj větší zázrak. Obličej mám zmaštěný do dvou hodin. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky Stay Matte dlouho používala, pak mi ale přestaly dostačovat jeho krycí schopnosti a přešla jsem na těžší váhu v podobě Acne Cover od Dermacolu...

    Taky mě lákají ty Alverde stíny... :)

    Z řasenek u mě už pár let vedou ty od Maybelline. Zpočátku vždycky sice barví až moc, ale na to jsem už našla trik. Prostě nanesu jako základovou vrstvu tu starší, vyschlou a pak už to jen lehce přejedu tou novou a vypadá to hezky. Zároveň mám ze sebe dobrý pocit, že vše vypotřebuji opravdu poctivě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, Alverde určite prubni, jak tyhle duo stíny, tak mini paletky. Určitě nebudeš zklamaná:)
    No, zrovna já nejsem zastáncem Maybelline, protože mi řasy hrozně slepují, drolí se, rozmazávají pod okem a tak.. ale možná je to jen tím, že mám i oční okolí docela mastné a nespraví to ani pudr, ani korektor.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty