Stíny od Jordany

Kdo mě čtete delší dobu, zaznamenali jste, že očním stínům nijak výrazně neholduji. Stačí mi nějaká univerzální barva na den a dobrá výdrž. Když Petra Lovely Hair chválila oční stíny od Jordany, musela jsem je zkusit. Páč Petra je vždycky tak hezky nalíčená a určitě tomu rozumí víc, než já... A tak jsem si pořídila hned několik kousků. Kompaktní stíny v odstínu Pretty Peach a Supernatural a jedny zapečené v barvě Sandstorm.

Pro začátek musím říct, že stíny jsou opravdu ve výhodné cenové relaci, jedině škoda, že jsou dostupné pouze přes internet. S tím souvisí další problém. Vybírala jsem si světlé matné barvy, ale vzorník evidentně kecal a mě přišly třpytkaté odstíny, které mě vůbec neberou.




Odstín Pretty Peach je sice celkem nenápadná barva, ale hodně se leskne a navíc obsahuje množství drobných třpytek. Stín je měkký a při nabírání drobí a práší. Není to ale žádná tragédie. Na oku vydrží s bází obstojně. Večer ale odličuju už jen třpytky, protože barva se někam vytratí...



Zato Supernatural mě zklamal. Podle vzorníku to má být matná téměř tělová barva. Ve výsledku mi ale přišel zlatavo- třpytkatý stín, který hrozně práší a udělá z vás disko kouli. Stín je nahrubo namletý, spíš to jsou jen dohromady slepené třpytky. Ty při aplikaci na oko práší, a tak jsou víc pod okem, než nad okem. Výdrž je mizerná, třpytky a ta trocha barvy se slijí do linky téměř okamžitě. Do večera vydrží jen všudypřítomné třpytky.



Z těchto dvou kousků jsem rozladěná a osobně nechápu, co na nich někdo vidí a může s nimi být spokojený.



O poznání lepší jsou zapečené oční stíny Sandstorm. Zlatavo- hnědá barva je sice opět plná třpytek, ale naštěstí jen drobných. Při aplikaci tolik nepráší, barva je sytá a na oku vydrží dlouho, dovolila bych si říct celý den.




V tomto případě nemám, co bych vytkla. Zapečený stín je za nějakých 80 kaček určitě dobrým kupem nejen pro začátečnice s líčením, jako jsem já.



Celkově jsem docela rozladěná a naštvaná. Kdybych vám měla doporučit, za vyzkoušení stojí zapečené oční stíny. Ty obyčejné rozhodně neberte, je to škoda peněz.

Při vybírání správného odstínu trochu popusťte uzdu fantazii, barvy ve vzorníku moc (spíš vůbec) neodpovídají a ke každé barvě si ještě přimyslete třpytky...

Máte zkušenost se stíny Jordana, nebo s jakoukoliv jejich kosmetikou?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Příště bych se raději inspirovala u někoho náročnějšího. Třeba u Sofastars. :) Tvoje rozčarování mě vůbec nepřekvapuje.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si u Jordany vybírala laky a každý jsem si raději zadala do google se "swatches" abych věděla, jak vypadá :D tyhle vzorníky mě vždycky rozčarujou, to je takový problém, udělat si na stránky swatche? kolik času by jim to zabralo, jedno odpoledne?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, doporučila bych Ti stíny Artdeco, jejich monostíny nejsou cenově žádná hrůza (myslím, že jeden stojí kolem 150 Kč), seženeš je v parfumeriích (Douglas a Marionnaud, mám pocit) a vybrat si můžeš z veliké škály odstínů, matných i třpytivých. A kvalitativně jsou úplně někde jinde, jak pigmentací, tak strukturou i výdrží. Dobré jsou i L´oréal Infaillible, ale tam převažují třpytivé. No a moje milované Bourjois, ty jsou také skvělé a seženeš je i ve velmi neutrálních barvách.

    OdpovědětVymazat
  4. P. S. S kosmetikou Jordana ani Milani (další značka, kterou Petra propaguje) zkušenosti nemám a ani nechci :).

    OdpovědětVymazat
  5. Laťku si pošoupnu výš, aby se mi hromadily doma nefunkční stíny, o to už nestojím. Většina stínů stojí za prd, ale zas třeba laky jsou fajn. No co, zkusila jsem a aspoň mě nebude mrzet, že o něco přicházím.. :)
    Eshop celkově by si Jordana i Milani mohli vylepšit, přidat reálné fotky atd, jinak člověk fakt kupuje zajíce v pytli.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!