Hit poslední doby: biofáze

Jo, propadla jsem blogo- masáži a také jsem si pořídila Biofázi. Přece mi ty malé lahvičky musí vykouzlit pěknou pleť, pokazit tím rozhodně nic nemůžu... A tak jsem si pořídila tři lahvičky od Nobilis Tilia se séry z gerania, tymiánu a levandule.

Biofáze má za úkol podporovat regeneraci pleti a léčit její neduhy za pomoci bylinných výtažků. Na obličej se aplikuje vždy několik sér v 10 minutovém časovém odstupu, aby ta která bylinka měla dostatek času aktivovat kožní metabolismus a začít účinkovat. Sérum se aplikuje na obličej a poté se již nesmývá; účinky jednotlivých bylinek se navzájem doplňují a tím léčí akné, vyrážky, suchou pokožku,... co si zamanete. Chce to jen zvolit správnou kombinaci sér.






Co si budeme říkat, Biofáze není zrovna nejlevnější a tak jsem si pro začátek pořídila jen tři séra. Již zmiňované geranium, které pokožku prohřívá a zlepšuje její prokrvení, tymián, napomáhající správné činnosti lymfatického systému a protizánětlivou zklidňující levanduli.

Složení je pěkné kytičkové. Naivně jsem si myslela, že sérum bude obsahovat vždy jenom jeden druh bylinky, ale ono ne. Je to směs vody, nejrůznějších bylinných výtažků a dalších věcí. Zvídavější si mohou fotku rozkliknout a složení prostudovat podrobně.




Všechna séra příjemně voní a ve výsledku vám nejspíš přijde, že máte na obličeji nějakou rozkvetlou francouzskou zahradu. Vůně je opravdu opojná a nejlepší na tom je, že je přírodní. Samotná séra, které mají prapodivnou bílou barvu a řidší konzistenci, se aplikují kapátkem. Od každého stačí na celý obličej 5 kapek. 20 ml lahvička vám tak vydrží věky...

Séra se mohou používat ráno i večer, ale dala jsem na rady dalších uživatelek a používala jsem pouze večer. Taky vstávejte ráno do práce o půl hoďky dřív, jen kvůli nějakému patlání na obličej..!

Samotná aplikace je příjemná, mezi jednotlivými séry udělám zhruba deset minutek pauzu a plácnu tam další. Séra mají nemastnou konzistenci a obličej nijak nelepí. Potud je to všechno v pořádku.  Horší je to ale ráno... Biofázi jsem testovala opravdu na fáze a ani jedna z nich mě bohužel nepřesvědčila o tom, že bych tyto lahvičky měla vypotřebovat celé, nedejbože si ještě kupovat další.


První pokus: Plná nadšení jsem séra aplikovala na obličej, všechno se krásně vsáklo, ale ráno... obličej jsem měla mastný, jako bych na sebe právě nalila opalovací olej. Snažila jsem se vydržet, dokud se pleť neumoudří, ale neumoudřila. Dokonce se mi na tvářích vyrazily pupínky, což v těchto oblastech nebývá zvykem.

Pokus číslo dvě: Už s menším elánem jsem začala Biofázi používat znovu. Přece to nevyhodím! Tentokrát se mi obličej již tolik nemastil, za to mi ale přišlo, že protizánětlivá levandule nějak ztratila svoje protizánětlivé účinky, neboť mi vyskákaly pupínky, tentokrát po celém obličeji.

A to byla poslední kapka mého utrpení s Biofází. Chápu, že je to přírodní, že to má na každého rozdílné účinky a u někoho bylinky dokonce mohou vyvolat alergii... ale abych byla 14 dnů poďobaná jak puberťačka, to tedy ne. Jako jo, pleť se asi pročišťuje, ale takovéto zdlouhavé pročišťování jsem nezažila ani u Salcura Antiac.

Moje zkušenost s Biofází je tedy bohužel negativní. A přitom... těšila jsem se na ní a chtěla jsem ji mít ráda, ale.. evidentně si nerozumíme. Séra mi stojí na poličce a jsou téměř plná, tak kdybyste někdo měl zájem...

Znáte Biofázi? Máte s ní nějaké (doufám, že lepší) zkušenosti?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Hezký článek! Já mám od této značky kys. hyaluronovou a jsme v rodině všichni spokojení, protože to něco s pletí dělá. Je vypnutější a o to mi jde.

    OdpovědětVymazat
  2. Vida, tak tohle je asi první negativní recenze, kterou na biofázi vidím... No, ne všechno každému sedne.

    Mně na pleť asi nejvíc funguje vitamín C, ať už jako maska, když se to jednou za čas výrazně zhorší, a nebo sérum pro denní péči.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, na kyselinku se už také chystám.. ale kdybych chtěla vyzkoušet všechnu kosmetiku, která mě láká, potřebovala bych tři obličeje! :)
    Luci, já jsem fakt exot. Všeobecně chválená kosmetika či jiné produkty mi většinou nevyhovují, nebo na to koukám a říkám si 'co na tom všichni vidí'?

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mrzí, Marti, že ti to tak moc nesedlo :( Mně moje kombinace sér loni náramně pomohla a teď si dávám druhý kolo a zapojuju do toho i záda, protože jinak se obávám, že se nebudu moct v létě ukázat na veřejnosti ani v šatech, ani v plavkách :( Škoda, že máš jen ta malá balení, kdyby to byly alespoň 50 ml, tak je od tebe koupím. V co jsi vlastně doufala, že ti biofáze pomůže?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, doufala jsem, že se mi srovná mastné čelo a pupínky na bradě, které si vyskakují, jak chtějí. Škoda. Teď se ale řídím podle knížky Gillian Deacon, která radí každé ráno jemný peeling a možná to na tu mastnotu i pupence zabírá líp, než celá biofáze :)
    Jestli chceš, já ti ty lahvičky klidně dám.. než aby mi ležely doma.

    OdpovědětVymazat
  6. Než aby ti to leželo doma, tak to radši prodej! :)
    Ne, vážně. Děkuju za nabídku, ale jednak jsem neměla v úmyslu se takto vnucovat a jednak toho asi budu potřebovat větší množství, když teď mažu tak velkou plochu. Polovina těch 50 ml lahviček mi minule vydržela zhruba na ty 3 měsíce jen na obličej, takže teď to bude chtít větší množství. Ale věřím, že zájemci na vyzkoušení se určitě najdou! ;-) Nemám ti to hodit třeba na facebook?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli opravdu nemáš zájem, tak to dej na fb, za publicitu budu jedině ráda :)
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/2013/08/blog-sale.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!