Pro zelené oči

Neumím míchat víc než dvě barvy stínů dohromady. Nedej bože, že by se mi pak slily dohromady a vytvořily podivné cosi... A tak jsem si pořídila mini paletku Almay pro zelené oči, která pro méně zdatné, jako jsem já, dokonce ukazuje, kam která barvička přijde. Takže by teoreticky nemělo dojít k žádné nehodě.

Stíny se mi líbily, stovka mi přišla jako přijatelná cena a tak jsem zavřela obě oči a říkala si, že americká drogérka bude třeba lepší, než ta naše. Hlavně, když se prý vyrábí od 30. let minulého století...






















Stíny vypadají na první pohled i ohledání celkem intenzivně. Jak už jsem zmínila, jsou vhodné pro zelené oči a v paletce tak najdete středně tmavou vínovou barvu, lahvově zelenou a světlounkou olivově zelenou. Barvy se navzájem hezky doplňují a přechody mezi nimi nejsou vůbec ostré.


Ale.. vínový stín je suchý a i když nabírám prstem nebo štětečkem, docela to drhne. Na oko se pak nedostane žádná barva, pouze cosi lesklého s lehce nafialovělým shimmerem. Zbylé dvě barvy jsou na tom s pigmentací o trochu lépe, ale zato jsou měkčí konzistence a slušně drobí a práší. Ale pracovat se s tím dá.



Jak vypadá barva dobře na ruce, tak to na očním víčku stojí zaprd. Jak už jsem zmínila, vínová se v podstatě jenom leskne, olivová vypadá pod obočím jako klasický bílý rozjasňovač, takže z toho nejlépe vychází zelená. Ta se na oku ale promění v prapodivný odstín zeleno- šedivé 

Stíny na oku jen tak vydrží pouze pár hodin a hned se slévají do ohybu víčka. S bází je to lepší, ale žádná sláva se také nekoná. Nejdéle vydrží divný zeleno- šedý stín, v závěsu za ním projasňující olivový, ale vínový.. ten se během dne vypaří jak pára nad hrncem a večer neodličuji ani jeho pozůstatek.



U stínů nepotřebuji nějak velkou pigmentaci, jsem spíš na světlejší barvy, ale tohle.. to je ještě horší, než světlé! Navíc, půlka stínů se z oka vytratí, ani nevíte jak, takže večer odličujete jen zeleno- šedou a té tedy zrovna moc nefandím.

Tak jsem došla k závěru, že americká drogérka je na stejné úrovni, jako ta naše, páč Almay stojí za prd stejně, jako Essence. Áve Alverde! A jsem vyléčená z dalšího pokušení...

Máte zkušenost s touto značkou? Jste spokojené, nebo vás zanechává chladnou?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Vypadají pěkně :) Škoda, že ten efekt je už někde jinde :/ A žádné podobné zkušenosti nemám, zůstávám většinou jenom u linek :D

    OdpovědětVymazat
  2. V krabičce hezké, ale jinak nic no... Stane se.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jak říkáte, holky. V krabičce vypadají pěkně.. a tak se mám alespoň na co dívat..

    OdpovědětVymazat
  4. Balení vypadá pěkně, ale mám radši když jsou stíny hodně výrazné :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!