Spotřebováno za únor + březen

Asi jste si všimli, že spotřebu zanedbávám. Velice nenápadně jsem vypustila únorovou rubriku a spojila ji s tou březnovou. Haldy prázdných obalů ale stejně nečekejte...

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm konzistence, parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Působí na mě neslaně- nemastně. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.




1. Maska Cattier se zeleným jílem a mátovým olejem
Tenhle kousek pro mastnou pleť jsem si velice oblíbila a jsem rozmrzelá, že došel. Na druhou stranu mi vydržel 3 měsíce při použití dvakrát týdně. Musím si pořídit nový!
Známka: 1.

2. Alverde krém pro mastnou a smíšenou pleť
Používám jenom na den, protože matuje a stahuje víc než dost, ale jsem náramně spokojená. Už jsem načala další tubu.
Známka: 1.

3. Šampon pro mastné vlasy Natura Siberica
Ze začátku jsem ho milovala, ale pak... je to dobrý šampon, jen nesmíte být takový mastňák, jako já.
Známka: 2.

4. Antistresový sprcháč Natura Siberica
Báječně voní, nevysušuje, dělá krémovou pěnu a navíc vydrží fakt věky. Zapomeňte na XXL balení sprcháčů v Oriflamu a kupujte NS! 400 ml vás vyjde na stovku a to se vyplatí.
Známka: 1.

5. Balzám na rty Figs&Rouge
Jak se všem tenhle balzám zkazil, tak já jsem ho dojela až do konce v pohodě. Aloe a máta mi vonělo, mastný byl tak akorát a také se mi líbí jeho multifunkčnost. Podle mě za těch 150 kaček stojí, až budu mít nedostatek balzámů, jeden si objednám.
Známka : 1.

6. Lesky na rty Oriflame a Yves Rocher
Tady to vezmu šmahem. Oba dva děsivým způsobem lepí a vlastně nejsou na rtech ani příjemné. A tak po dvouletém pobytu v šuplíku šly svou cestou.
Známka: 5.

7. Mandlový olej Nobilis Tilia
Využit hlavně na vaření domácí tělové kosmetiky, takže účinky nemohu zas tak objektivně posoudit. Pokožku ale zjemňuje na jedničku a lehce nevtíravě voní. Tak proč ne i příště...
Známka: 1.

8. Olejové pero na nehty S-he
Měla jsem ho přes půl roku, než jsem totálně zaprasila hrot. Ale i doposledka se v hrotu ukrýval nějaký ten olej a jeho pozitivní vliv byl znatelný. Akorát.. koupila jsem si už nový kousek a ten teda.. má hrot úplně měkký, takový, co se hned rozplizne.. a bohužel to tak mají všechna pera, co jsem prohlížela. Takže to asi vidím na konec jedné velké lásky.
Ale tomuto starému balení dávám za 1.

9. JDS bahno z Mrtvého moře
Konečně jsem se také podívala na dno nezdolnému bahnu z Mrtvého moře. Je super na pleť, ale i mastné vlasy a za ty dvě stovky opravdu stojí. Pixla vám vydrží rok a máte vystaráno.
Známka: 1.

Na to, že jsem na tuhle spotřebu měla dva měsíce, tak jsem se opravdu moc nepochlapila. Ale co už.

Jak jste na tom vy? 

Hezký den! :)

P.S.: Pan Random vylosoval Semi- Sweet Lucku. Gratuluji! :) Ozvi se mi prosím co nejdříve na koubova.martina@gmail.com


Komentáře

  1. Ten balzam Figs&Rouge mam taky jeste, prezil i dovcu v Maroku. Akorat ted mi uz prihde, ze se kazi, je takovej mazlavej, tak jsem ho zacla pouzivat na paty.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Já už konečně musím vyzkoušet ty sprcháče NS. Moc ráda čtu, že nevysušují ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprchový od NS jsem koupila jako dárek a jsem ráda, že dáváš 1. Tak to asi byl dobrý dárek. Musím si ho pořídit i pro sebe. Jsem jen překvapená, že olej od NS, který jsem si koupila byl úžasný a ten samý další je propadák, prostě smrdí. Nechápu to, má stejný obal, stejné složení, ale je to hrozný. Ach jo a já se radovala, že jsem objevila poklad. Jsem tak zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ano, se sprcháčem jsem opravdu spokojená a jako dárek určitě potěší. U NS jsem si bohužel všimla, že se mnohé produkty dost liší, ať pocitově, tak podle etikety. Přijde mi, jako by se každá várka lišila...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem spotřebovala za březen 20 výrobků, ale v dubnu to asi moc slavné nebude. Protože mám skoro vše nové. :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  6. Dvacet?! Tak to se opravdu stydím..! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!