No Clogs Allowed!

To, že mě trápí hnusné velké rozšířené póry, jste už asi zaznamenali. Sice si je úspěšně čistím ultrazvukovou špachtlí, ale póry jsou stále úspěšně rozšířené a velké. A tak jsem sáhla po miliontémdruhém produktu pro zúžení a zjemnění pórů. Tedy oni jsou vlastně dva.

Obaly S&G mě fascinují. Pěkné tvářičky, rádoby staré vzory, černobílé fotky.. na tohle já slyším. Navíc, No Clogs Allowed i The Fab Pore ve mě evokují, že po jejich aplikaci budu mít krásný jemný ksicht.

Ani jeden z produktů není přírodní. Sice sem tam nějaký výtažek obsahuje, ale mám pocit, že ta ropa, parabeny, PEGy atd. jejich pozitivní účinek přebijí. Ale tak... kdyby mi to mělo pomoct...


No Clogs Allowed je samozahřívací hloubkově čistící maska. Nanesete na pleť, chvíli masírujete, dokud maska nezmodrá. Můžete spláchnout hned, nebo nechat cca 5 minut působit a smýt za pomoci houbičky.





Aplikace je příjemná, nikde nic nepálí ani neštípe. Pozor by se měli dát jedině ti, kdo jsou přehnaně citliví/ alergičtí na kyselinu salicylovou. Sama kyselinu ve vysoké koncentraci nesnáším, dělá mi rudé fleky na pleti. Kyselinky tam evidentně moc není, žádnou neplechu mi s pletí nedělá.




Maska má krémovou konzistenci s drobnými modrými částečkami, které se při masáži rozpustí a maska na obličeji zmodrá. Při kontaktu z pokožkou cítím příjemné teplo, jako bych si napařovala obličej, Tento efekt vydří ale jen chvilku, pak je to obyčejná maska.



Vždycky nechávám působit 5 minut, nic neštípe, je to v pohodě. Navíc, maska nezasychá a jde smýt velice snadno. Takže nevytopíte půlku koupelny. Pleť je čistá, hladká a hezky vypnutá.

Jemný peeling The Fab Pore po obličeji chvíli šmrdláte, stejně jako v předchozím případě, a necháte působit 5- 15 minut, podle toho, jak chvátáte. Jelikož maska také obsahuje kyselinu salicylovou, nechávám působit kratší dobu a když vidím, že mi to nic špatného nedělá, interval prodlužuju..




Složení distributor neproniknutelně přelepil, což mě nesmírně sere. Prostudovat si ho můžete ale tady. Kyseliny salicylové je v The Fab Pore větší množství, než v předchozí masce, ale stále mi pleť nedráždí.

Peeling má oproti masce hutnější krémovou konzistenci a jemné peelingové částečky. Nanáším výhradně na T-zónu a nechám působit. Příjemně mě překvapilo, že ani tato maska nezasychá. I po těch 15 minutách je stále krémová a jde snadno smýt.



Stejně, jako v předchozím případě, mám ksicht jemný, čistší, vypnutější. Opravu je výsledek prokazatelně vidět.


Vlevo No Clogs Allowed, vpravo The Fab Pore.

Oba dva kousky střídám podle nálady, každý zhruba 1- 2 do týdne. A můžu vám říct... není to vůbec špatné. Pleť je hladká, pružná a prokazatelně čistší. Póry jsou menší, ale ani jeden z produktů je doposud nevyzmizíkoval. Třeba časem... Kdybych se měla rozhodnout, doporučila bych vám zahřívací masku No Clogs Allowed, u které cítím přeci jenom výraznější čistící a stahovací efekt. Největším pozitivem pro mě ale je, že mi kyselinky nepřesušují obličej, nepnou a nijak nedráždí.

Rozhodně bych řekla, že Soap&Glory je daleko lepší, než kdejaká drogérková Neutrogena nebo Garnier. Stojí zhruba stejně a přitom pleť nedráždí, nevysouší... Pokud vás trápí rozšířené nečisté póry, určitě jeden z produktů vyzkoušejte. Myslím, že budete spokojeni.

Vyzkoušeli jste některý z produktů Soap& Glory? Vyhovují vám? Nebo si na ně teprve brousíte zuby?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Mně se líbí, že tu máš vždy něco nového neznámého!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, to mě těší.. Akorát já jsem děsný mastňák, takže to zrovna Ty nevyužiješ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem měla krém na ruce, ten byl boží. škoda, že u nás nejsou :(

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem nějakou pastu přímo na póry na nos ...jemný peeling.. neurazil ani nenadchnul
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám, ale ty obaly jsou boží. Kde se dají produkty koupit?

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsi zkoušela Skinoren? Na póry neznám nic lepšího a dá se sehnat i bez předpisu.

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, něco málo mají na pudlo.cz nebo pak docela širokou nabídku na boots, ale v zájmu zachování úspor jsem to všechno neprocházela.
    Anno, Skinoren jsem nezkoušela.. nevím proč, vůbec mě to nenapadlo :) Momentálně mi dost pomáhá pravidelná ultrazvuková špachtle a meruňkový peeling Alverde, ale já jsem pro vyzkoušení čehokoliv! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty