Flíčky po akné? Žádný problém!

Beďary si nípu jenom zřídka, přísahám! Moc dobře jsem si všimla, jak dlouho jim poslední dobou trvá, než se zahojí. Jo, to v pubertě jsem si rozrýpala půlku obličeje a do týdne byl klid. Jenže s postupujícím věkem se snížila i schopnost regenerace pleti a na obličeji mi teď vesele trůní stroupky a červeno- fialové flíčky v nejrůznějších stádiích hojení. No, když si pokožka nepomůže sama, musím jí pomoci já, že ano...


Cíl je tedy jasný: vysušit, zregenerovat, vybělit a sjednotit barevný tón. Na sušení s oblibou stále používám Sudocrem, který mi při krátkodobém lokálním použití opravdu svědči. Ale co to ostatní?

1) Prevence: Narazila jsem na super parťáka, který mi pokožku umyje, odlíčí, hezky sjednotí barvu pleti a také se mi zdá, že eliminuje výskyt pupenců. Enzymatický čistící gel MyChelle není ale na každodenní použití, díky obsahu ovocných kyselin (mě) docela vysušuje. Jednou za dva tři dny je to ale super kámoš.



2) Zklidnění: Biofáze mi nesedla a tak s úspěchem používám alespoň jednu její část. Levandulové sérum pokožku zklidní, zmírní začervenání a urychlí samovolné odloupnutí stroupku. Levandule také působí lehce antibakteriálně, takže zamezí případnému obnovení pupence.




2) Likvidace skvrnek: Chcete šetrné bělení? Tenhle krém od Naobay je v tom opravdu jednička! Zmírní začervenalé skvrnky a vybělí je. Krém je lehký, pleť opakovaně neucpává a netvoří nové pupence. A do tří dnů je po fleku.


Také máte problémy s hojením pupínků? Čím je likvidujete vy?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Mám stejný problém. Červené flíčky jsou peklo a hojí se dlouho. Docela mi s nimi pomáhá Medik8 - PoreCleanse Gel, který také obsahuje AHA kyseliny a pak hydratovat, hydratovat a prostě čekat :)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, dělají se mi fleky na x měsíců :( ale co používám to Kivvi, tak se to zlepšilo, teď jsem zas měla vzorky od Inlight, to bylo taky lepší, ale žádný vyloženě zázrak to není. dneska si jdu do Biooo pro Argan revital, tak uvidíme, jak pomůže (a jestli konečně poznám mysteriózní pojem naducanost :D)

    OdpovědětVymazat
  3. FairyChin, děkuji za tip, tenhle produkt ještě neznám.
    Natálko, já mám naducaný obličej po Mádaře.. :D Argan je sice uživatelsky příjemný, jeden čas jsem ho používala, ale na celý obličej byl moc hutný a jako lokální péče mi nepomohl. Jsem zvědavá na tvoje dojmy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak na potvoru se mi zrovna nějaké flíčky udělaly a to jsem měla docela dlouho pokoj, takže díky za tipy. Budu s tím muset něco dělat.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, Ty a flíčky? Tomu nevěřím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle Chizu Saeki - peeling každé 2-3 dny... Pak to mizí docela rychle. I když záskuhu na tom asi bude mít i zbytek péče - hlavně japonské lotion a sérum s vitamínem C. Teď jsem ještě objevila bělící noční masku od Holika Holika - a ta mi na to přijde taky skvělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, máš pravdu, peeling je taky super. Problém ale je, že když mám pupínky a mezi nimi sem tam flíček. nechce se mi moc peelingovat, abych si ty pupínky neroznesla ještě víc. Nebo u mě to vždycky takový efekt má.. Ale po Céčku se asi podívám! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak enzymy a ovocné kyselinky jsou asi príma věc, jednu takovou teď používám a zatím to vypadá moc dobře. :) Akorát si netroufám používat to víc jak jedenkrát týdně. No a tip na vybělení flíčků vysoce vítám. Kde se ten krém dá koupit? Akorát si teda nejsem jistá, jestli pomůže i na můj typ flíčků, tj. tmavé pigmentové skvrnky po stroupcích, které jsem nenechala důkladně zhojit ale seškrabala je :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že kyselina jednou za 3 dny je v pohodě, ale samozřejmě záleží na tvé pleti. Já jsem docela hroch, se kterým nic moc nehne :)
    Krém jsem dostala zatím jen ve vzorcích v Biooo, brzy se prý bude běžně prodávat.. a už mají prvního zákazníka! :D Jinak jsem se dívala, že se dá sehnat i <"tady">. Ale není to teda nic levného, asi zůstanu u těch vzorků!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry