Když nevíte coby.. zkuste vzorečky! (2)

To jsem zas jednou nevěděla, co si plácnout na ksicht. Poslední dobou mě zanechává chladnou nejrůznější dekorativka i tělová péče, ale pleťovka, to je jiná. Vím, že mám celkem nereálné představy, ale ráda bych jednou našla péči, která mi udělá koukatelnou pleť bez nutnosti co chvíli zapudrovávat a korektorovat. A tak hledám...




Bio Aroma pro normální a smíšenou pleť se mi nejdříve moc nezamlouvalo. Hutná olejová konzistence, která se bude špatně vsakovat. Ano, konzistence je hutná, ale do vlhké pokožky se vstřebává rychle a nezanechává tak výrazný mastný film. Pod make-up to ale není.

Na noc je krém ideální. I malý kousíček krému pleť zjemní, vyživí, ale nezatíží. I přes olejové složení neucpává póry a nepodněcuje vznik pupínků.



Složení je velice pěkné. Za zmínku stojí krétská dobromysl, která regeneruje, a také skalní růže, která stabilizuje funkce mazových žláz a má bránit ucpávání pleťových pórů.

Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cera Alba (Beewax), Butyrospermum Parkii (SheaButter), Rosa Damascena (Rose) Flower Oil, Dictamus Creticus OilCitrus Medica Vulgaris (Lemon) Peel Oil, Olea Europaea (Olive) FruitOil, Cananga Odorata (Ylang) Flower Oil, Cistus Ladaniferus (Labdanum) Leaf/Stem Extract, Geraniol*, Farnesol*, Linalool*, Benzyl benzoate*, Citronellol*, Limonene*
* Components of essential oils
zdroj



I přes svou hutnou konzistenci mě krém nakonec mile překvapil. Pleť je jemná, celkem bez nedokonalostí a případné stroupky se lépe regenerují a flíčky po akné rychleji mizí. Na noční péči o mou rozbouřenou pleť to je hotový poklad.

To na hydratační krém s mátou a bílým čajem 100% Pure jsem se těšila od začátku. Docela mě ale zaskočila výrazná mentolová vůně, silně mi připomíná zubní pastu. Co se týče konzistence, jedná se spíše o hutný gel, do pokožky se vstřebává téměř okamžitě a zdá se, že pleť i celkem matuje. Na denní použití je to tak ideál.



Krém obsahuje množství šťávy z Aloe vera a růžovou květovou vodu, které pleť hydratují, zjemňují a zklidňují, což na své pokožce opravdu sleduji. Kromě toho, ve složení je i antibakteriální rozmarýn, šalvěj, tymián a tea tree, které jsou pro problematickou pleť hotový poklad.
Organic Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Juice)1, Organic Rosa Centifolia Flower Water (Rose Hydrosol)2, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Extracts of Organic Camelia Sinensis Leaf Ferment (White Tea)3, Calendula Officinalis Flower (Calendula), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root, Matricaria Chamomilla (Chamomile), Rosmarinus Officinalis Leaf (Rosemary), Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Flower/Leaf/Stem, Thymus Vulgaris (Thyme), Salvia Officinalis (Sage) Leaf, Cymbopogon Schoenanthus (Lemongrass) and Urtica Dioica (Nettle), Melissa Officinalis Leaf Oil (Lemon Balm), Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle) Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil, Hyaluronic Acid



Krém moje očekávání opravdu splnil. Lehká nemastná konzistence, rychlé vstřebávání, neucpává póry a vzniklé pupínky obstojně léčí. Obzvlášť se mi líbí lehká textura, na léto a teplejší počasí jako dělaná.

Celkově vzato, oba dva produkty se mi líbí. Obzvlášť gelový krém bych si pořídila znovu pro každodenní použití, zatímco ten olejový bych brala sem tam na noc.

Zkoušíte rády nové a nové pleťové pečující produkty?

Hezký den! :)

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!