Vanilka & masticha

Nejsem velký fanda, sprcháčů, kolikrát ráda použiju obyčejnou kostku, nebo se osprchuju jen tak čistou vodou. Ať je složení přírodnější sebevíc, při každodenním použití pokožku přecijenom vysušuje a narušuje její přirozený ochranný film. Sprcháč proto používám zřídkakdy a když už, musí být vhodný i na holení.


Vanilkový sprcháč Mastic Spa je zajímavý nejenom obsaženou léčivou pryskyřicí masticha, ale také příjemnou lehce nasládlou vanilkovou vůní. Bohužel, kromě těchto dvou vlastností a vanilkovému extraktu k tomu neshledávám na spráči nic zajímavého. Normální drogérkový průměr.

Vůně je jemná a osvěžující. Vanilka je sladká, zatímco masticha lehce nahořklá, což vytváří velice zajímavou kombinaci. Po osprchování z pokožky ale není moc dlouho cítit. A to je škoda, protože sprcháč voní krásně jako nějaký parfém.



Gel je hodně hutný a špatně se doluje v lahvičky z měkkého plastu. V malém množství pění hodně a pokožku obligátně vysušuje. Jakmile se vám ale uhne ruka a plácnete na sebe větší množství gelu, nečekejte nic příjemného. Gel vůbec nepění, je mazlavý a dá vám celkem dost práce, než ho z pokožky dostanete a trochu jej napěníte. U sprcháče docela dost divný chtít jej rychle dostat z pokožky pryč, ne? Při úspěšné aplikaci je ale pěna celkem krémová, ne moc hutná, oholit se s ní lze velice dobře. 



Pokud hledáte sprcháč se zajímavou netradiční vůní, kterou jen tak někdo nemá, je Mastic Spa dobrou volbou. Jinak vás ale zklamu, svými vlastnostmi je naprosto průměrný a ničím nevyčnívá. Vůně mastichy a vanilky mi ale učarovala natolik, že bych příště ráda vyzkoušela nějaký pečující produkt z řady Bio Eco, které mají přeci jenom přívětivější složení.

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Zjistila jsem, že bez sprcháče je to lepší. Nepoužívám, zcela ojediněle.

    OdpovědětVymazat
  2. S tím, jak mastichu miluju, je jasný, že mu odpustím cokoliv včetně SLS ve složení :-) Ale jak jde blbě smýt, to je fakt, já řešila, jestli to třeba na té kůži nenechat, jestli to nebude mít nějaký pečující efekt, přece jen ta pryskyřice asi nebude zrovna moc tekutá, že jo... Ale bála jsem se a taky smývám až "do čista". Ale jestli ti voní, potřebuješ ten krém - Vanilla Hydra Day - voní úžasně, složení ok a je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že za to může ta pryskyřice.. já jsem si pořád myslela, že je v tom jen extrakt, ale teď koukám, že ne.. Krém jsem už taky zkusila, ale bohužel jsem z něj nebyla moc nadšená, přijde mi na celý obličej moc těžký, ale jako lokální péče na pupínky je docela dobrý :))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!