Co na tom všichni vidí?

Asi jsem nějaká nemocná. Fakt. Nějak poslední dobou nechápu to všeobecné nadšení kolem spousty kosmetických záležitostí. K Lancome Visionnaire se už raději nebudu vyjadřovat.. Nechápu nadšení ze Sleek paletek. Jednu jsem si koupila, dvakrát zkusila a poslala dál. Ty barvy se mi vůbec nelíbily. Stejně tak nechápu ovace nad balzámy Crazy Rumors a vlastně i Burt's Bees. Jo, když jsem si je objednávala, těšila jsem se jak malá. Ale pak se mi nelíbily ze začátku a nelíbí se mi ani po spotřebování.


Co se mi líbí, obzvlášť u CR jsou zajímavé příchutě a vtipné obaly. To jim opravdu jde. Burt's Bees v tomhle sice trochu pokulhává, ale důležitý je přeci obsah a ne obal, že jo?

No, a ten je v obou případech docela neslaný nemastný. Co se týče vůně, jasně vede CR. Vůně jsou autentické, balzám dokonce sladce chutná po stévii. Burt's je na tom hůř, ten po mangu (mangovém máslu) jenom lehce voní, chuť nečekejte žádnou.


Rozmrzelá jsem ale ze samotné aplikace. Chvíli trvá, než se balzámy vůbec 'rozkreslí'. Jsou tuhé a vůbec nechtějí na rtech tát. Trvá to tak týden a situace se zlepší. Ale jen malinko. Jak už jsem se rozčilovala po pár použitích, balzám rty zjemní, ale jenom na chvíli. Po pár desítkách minut mám na rtech takový 'vodový' pocit. Jako bych na ně nic nedala, či je jenom promnula, aby nebyly tak suché. A to je u balzámu docela blbý, což?


Takže díky této 'výživě' mažu co chvíli a se rty to nic moc nedělá. Nejsou vysušené, ale taky ne hydratované a jemné. Prostě mi slunečnicový, olivový a kokosový olej s nějakými těmi másly a vosky nestačí. Navíc, tahle častá aplikace mě docela nudí a balzámy používám spíš jen z musu, abych se jich zbavila.

Takže mi řekněte.. Co na Crazy Rumors a Burt's Bess vidíte? :)) 

Komentáře

  1. Včelky jsem neměla, ale CR jsou bezkonkurenční. A proč? No protože má spoustu vůní, příjemně chutná (ne že by to bylo hlavní), aplikace je komfortní a rty jsou vláčné a vyživené :-) Sto lidí, sto chutí :-) Třeba Visionare jsem taky nepochopila (ale ani jsem nikde neviděla nějaký extra boom) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, kvůli těm vůním mě i docela mrzí, že se mi CR nelíbí.

      Vymazat
  2. mně BB vyhovoval, ale nejsem si jistá, jestli to byl ten samý balzám (měla jsem taky mango), protože obal vypadal jinak :D. Ale hydratoval, ne nějak extrémně, ale na mě dost... Já jsem zas nepochopila nadšení z Kivvi, to mě dost zklamalo, jinak se mi žádný propadák moc nevybavuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Kivvi mě taky silně rozladilo. Má to hezký obaly, ale to je tak všechno. A to je za ty prachy docela málo.

      Vymazat
  3. Nezkusila jsem ani jeden. Mně vyhovuje od Loccitaine.

    OdpovědětVymazat
  4. ja ani lancome nepoznam ani žiadne take paletkysleek čo sispominala akosi ma to nezaujma, ja som skor balzamovy typ a tieto som ešte neskušala aj ked dlhšie po nich pozeram a taketo članky mam rada o balzamoch, rada skušam každy ale že by som nejaky ospevovala to sa neda povedat lebo každy ma niečo do seba:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem šla s nadšením do CR, ale jaksi jsem narazila. Balzám je to prumerny, za ty prachy určité nestojí. Me se navíc nelíbí ani ty vůně, ty co jsem mela mi byly protivný a ani mi nechutnaly. Takže se připojují k těm divnym lidem, který CR do oka nepadly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já CR používám několik let, pořád je miluju (čajový s bergamotem forever!), krásně tají na rtech a co do výživy mi naprosto dostačuje, na noc mám ráda hutný a tuhý LUSH v kelímku, který je na cesty nepraktický.

    OdpovědětVymazat
  7. Já si myslím, že je to kus od kusu, respektive várka od várky, páč jsem poprvé objednala tři, všechny úžasné, teď mám další tři, mám otevřený teda zatím jen jeden, ale je přesně takový jak popisuješ :( nebo změnili složení... nebo jsou staré... nebo nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Várka od várky? To pokaždé mění INCI nebo poměr složení? :D Jako tím spíš si už nikdy žádný nepořídím!

      Vymazat
  8. CR jsem zkusila a jedina prednost je jejich vune,jinac by je konkurence prevalcovala ... A paletky Sleek, tak tohle silenstvi chapu, skvele pigmentovana paletka za rozumnou cenu

    OdpovědětVymazat
  9. Používám BB a jsem spokojená. Hlavně ta vůně je super. Ovšem peprmintový nedoporučuju.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!