Na zmrzlé ruce

Sice ještě není taková zima, jako bývá v tomto čase zvykem, ale přesto mi praskají ruce, mám je vysušené a loupu se jako had. Ono když ke chladu připočteme vysušující saponáty a mýdla na ruce, máme ideální kombinaci pro olupování rukou, praskání nehtových lůžek, tvorbu záděr a dalších lahůdek.


Ruce si přes den mažu spíš lehce, hlavní promázání nechávám na noc.

Dýňový krém Dessert Essence jsem tu už chválila. Krásně voní a na takové to denní mazáníčko je super. Už mi v kabelce hoví plné balení.

Na den je taky fajn měsíčkový Alverde. Sice nedosahuje takových kvalit jako třeba zrovna Desert Essence, ale je příjemný a svůj účel splní. Rychle se vsakuje a nemastí. Na nějaké dlouhodobé mazání to nevidím, je málo hutný a za chvíli bych zas byla vysušená.

Moc ráda mám Floriography. Sice o něm už nemám tak skvělé mínění, jako v začátcích vztahu s přírodní kosmetikou, ale pořád miluju jeho vůni a konzistenci. Rychle se vsakuje a jemně dlouho voní. Škoda, že jde koupit tak na ebay.

Na noc se mažu poněkud vydatněji. S oblibou k tomu používám balzám Figs&Rouge, který je vlastně takový univerzální na celé tělo. Promaže uspokojivě a ráno jsou ruce hebké. Jen bych se bála toho slunečnicového oleje, který může při pravidelném a nadměrném používání pokožku spíše vysušovat. Ale teď mi balzám skvěle hojí záděry.

Nejsilnějším kalibrem je dětský ochranný krém Weleda. Obsahuje lanolin, včelí vosk a ještě určitě hromadu dalších pěkných věcí, které ruce báječně zhojí a zjemní. Kromě rukou jej používám i na lokty a kolena a nemůžu si jej vynachválit.

Čím mažete ruce v zimě vy? Nebo s vámi ty výkyvy teplot nic nedělají?

Komentáře

  1. Já jsem si nedávno úplně naslepo koupila intenzivní krém od Alverde s granátovým jablkem. A hned od prvního namazání jsem byla překvapená, jak moc je vyživující - s množstvím jsem to přehnala a než se vsáknul, zamazala jsem si od něj kabát :-D Při normálním množství se vsakuje celkem rychle a stačí ho míň než jiných krémů. A pocit namazaných rukou nějakou tu hodinu vydrží. Za sebe doporčujuju i pro vysušené ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, granátové jablko se mi teď taky dostalo do ruky :) Je mastnější než měsíček, ale stejně mi přijde málo výživný, nebo jak to říct.. ty ruce sice umastí, ale za chvíli se vsákne a to po celým efektu.

      Vymazat
  2. Já v zimě krémy na ruce vždy potřebuji. Hrozně se mi vysušují :/

    Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se mažu heřmánkovým krémem od Martiny Gebhartt. Koupila jsem ho, když byl na biooo s padesátiprocentní slevou, a mrzí mě, že jsem nevzala ještě jeden pro mamku, protože je skutečně skvělý a určitě by jí pomohl. Mažu se s ním vždy na noc a ráno mám ruce jemné a nepopraskané. Drahou kosmetiku moc nekupuju, ale tady možná udělám výjimku a příště ho koupím zas, protože opravdu dělá, co slibuje, a moje ruce ho milují.
    Měsíčkový od Alverde mám taky a není zase tak špatný. Ještě jsem si koupila zimní krém od Natura Siberica - na ten taky nemůžu říct křivého slova, mažu se s ním před odchodem ven, a ruce mi před mrazem skutečně chrání.
    A ještě nedávno jsem se ráda patlala tělovým máslem od Alverde :D Nemohla jsem si zkrátka pomoct. Měla jsem po něm krásně jemné ruce, ale do mrazu by asi neobstálo. :)
    Ten od Weledy možná po dopotřebování všech krémů vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Martina Gebhardt.. ten taky potřebuju (chci!) :)

      Vymazat
  4. Já naštěstí s vysušováním takové problémy nemám. Ale teďka budu otevírat krém na ruce Figs & Rouge, už se na něj těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak to jsem moc zvědavá na tvoje dojmy! :) Ty jejich balzámy se mi moc líbí a krém už jsem měla kolikrát v košíku, ale zatím jsem vždycky odolala..

      Vymazat
  5. V důsledku dlouhodobě poškozené kůže na rukou mažu jak zběsilá, momentálně mažu Delarom s pomerančovým květem. Dostala jsem zásobu Loccitane a Crabtree&ebelyn, ty nosím v kabelce pro případ nouze. Hodně mi hojil kůži od prasklin i La roche posay, sice to není přírodní, ale pro atopickou nebo poškozenou pleť byl dobrý. Miláček největší je ale Caudalie. Nejlepší krém.
    Taky skvělé výsledky měl rakytníkový krém, značku nevím, byl z bylinkářství. Hojil, hydratoval.
    Já mám přírodní věci celkem ráda a lákají mě , ale musím s nimi opatrně, někdy jsou moc silné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crabtree & Evelyn mě láká hodně, ty vůně mají opravdu geniální.. ale nějak se mi za ně (zatím) nechce utrácet :))

      Vymazat
  6. Moje ruky v zime to vie byť pekná katastrofa takže si ich krémujem neustále, aj v práci, aj doma. V práci používam Dermacol Beautiful Hands alebo nejaký krém od Essence, proste niečo, čo sa rýchlo vsiakne. Doma siaham po hutnejších a vyživujúcejších krémoch, momentálne používam Belobazu z lekárne, ale mám rada aj Garnier Repair alebo krémy do Nivei. Plus používam na ruky zvláčňujúce mydlo Dove, je síce drahšie, ale nič iné v zime moje ruky nevie zachrániť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu jsem pár krémů vyzkoušela, na ruce i na nohy, ale s žádným větším úspěchem. Stejně tak jako Essece. Sice hezky voní, ale to je tak všechno.. Musím ale uznat, že modrá kulatá Nivea je super, a to na celé tělo! :)

      Vymazat
  7. Ja pouzivam krem na ruce celorocne, minimalne v praci a na noc - nejvic mi sedi kremy z Lidlu, ale nepohrdnu ani Alverde nebo Alterrou, krasne voni. Balea a ostatni jak co - na neco mam reakce, na neco vubec. V.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!