Tak kterej...

Když jsem před rokem přesedlala na kuličkový deodorant, musela jsem si zvykat. Dlouho vlhké podpaží mě prostě vytáčelo. Na druhou stranu nic nelepí, když to otřete o tmavé tričko, nezůstanou žádné bílé fleky... Užíjděla jsem samo na deodorantu mé oblíbené značky, pak jsem zamířila na levnější a stejně funkční variantu, se kterou jsem nad míru spokojená, ale... Moje milovaná značka uvedla nový typ deodorantu, takže jsem jej musela vyzkoušet!


Mádara měla dřív v nabídce jenom bylinkový deodorant, který obsahoval nějaké ty rostlinné extrakty a jako hlavní účinnou látku kamenec. A ten na moje zvýšené pocení a smrádek prostě funguje. Proto sem neváhala s koupí jeho nového bráchy, tak nějak jsem předpokládala, že tam ten kamenec prostě taky bude. Ale on není...

V bioaktivním deodorantu jsou jenom bylinné výtažky. Tečka. Zklidňující růžová voda, výtažek z antibakteriální šalvěje, léčivý měsíček, osvěžující máta, hojivý heřmánek. Deodorant tak můžete bez obav plácnout na čerstvě oholené podpaží a nic vás nebude pálit. Naopak, bylinky podrážděnou pokožku zklidní.

Aqua, Rosa Damascena Flower Water1), Glycerin2), Isopropyl Palmitate,Cymbopogon Martini Oil1), Sodium PCA, Salvia Officinalis Leaf Extract1), Calendula Officinalis Flower Extract1), Mentha Piperita Leaf Extract1), Chamomilla Recutita Flower Extract1), Lysolecithin, Sclerotium Gum, Aroma, Sodium Caproyl/ Lauroyl Lactyl Lactate, Triethyl Citrate, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Pullulan, Potassium Sorbate, Sodium Phytate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Geraniol3), Linalool3),Limonene3), Citral3), Farnesol3)
1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients, 3) Natural essential oils
 (zdroj)


Voní jemně, lehce, květinově s mírným kořeněným podtónem. Vůni ale ucítíte jen z obalu, na kůži vyprchá během pár minut. Jinak je to přírodní kulička jako každá jiná: mírně krémová bílá tekutina, která se pomaleji vstřebává. Prostě vylezete ze sprchy, namažete se, vyčistíte zuby a můžete se oblékat.


Jenom bylinky a moje zvýšené pocení? Tak určitě... Pro začátek musím říct, že bioaktivní roll on nedosahuje tak silných účinků, jako ty s kamencem. Překvapivě. Avšak na druhou stranu musím uznat, že opravdu funguje. Na to, jak jsem byla po přečtení INCI skeptická, mě nakonec překvapil. Potím se míň a jsem i míň cítit. Jak při běžném provozu tak i v pařákách v mhd.

Na okraj poznamenám, že pach potu je dost ovlivněn skladbou jídelníčku. Čím nezdravější strava, tím silnější zápach. V poslední době jsem kompletně vyřadila všechny uzeniny, mastné věci a lepek, maso jím minimálně, zato hodně zeleniny atd. a celkově musím říct, že i když jsem doma a deo nepoužiju, nesmrdím tolik, jako dřív.

Takže jo, bioaktivní deo je fajn, ale přesto se nemohu vyhnout srovnání. Respektive konstatování. Neúčinkuje tak silně, jako deodoranty s obsahem kamence. Pokud se nepotíte nějak zvýšeně a necítíte už pět minut po koupání, s klidem po bioaktivním roll-onu sáhněte, nezklame vás. Jestliže jste ale smraďoši, sáhněte po těžším kalibru s kamencem.

Střídáte deodoranty, nebo se držíte toho jednoho oblíbeného? Nebo si vyrábíte doma...? Musím říct, že mě teď láká soda, kokosák a éterické oleje..!

Komentáře

  1. Jako Mádara mě lákala dost.... pak když přišlo na věc, tak jsem si samozřejmě nemohla vzpomenout, co jsem plánovala koupit.... a šla dočasně do Alverde, z kterého jsem kapku otrávená, protože barví bíle :( No, byl to prostě takovej impulzivní nepromyšlenej nákup....
    Před tím jsem měla Korres a ten byl tak skvělý a vcelku se mi stýská....ale na druhou stranu chci objevovat... a kamenec mi v minulosti ve složení vyhovoval dost.
    Moje frustrace z Alverde ale nakonec vygradovala v další impulzivní nákup jakože na léto, kdy jsem už hodila za hlavu vše a koupila kuličku od Vichy.... jako pro případ potřeby, protože nějaký čas jsem nepoužívala vůbec nic, protože jsem se přestala naprosto během dne potit, což není úplně dobře si myslím....ale možná to byla jen podvědomá frustrace z Alverde :D

    Já hlavně hledím, aby to nemělo hliník a k té přírodě se sunu nějak postupně.
    Takže díky za připomenutí, příští nákup bude konečně ta Mádara ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde jsem taky dřív zkoušela, není špatný a něco i dělá, ale jak říkáš, barví... Určitě, pokud sis tohle všechno zkusila, Mádaru určitě potřebuješ! :))

      Vymazat
  2. Používám skoro dva roky ten původní s kamencem, je super, vydrží celý den! Na léto mám taky ráda stříkací Just, je drahý, ale v poměru k objemu vyjde levněji, voní skvěle a dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Mádarou taky vydržím celý den, což mi na přírodní produkt přijde úplně super. A právě se mi na ní líbí, že voní jemně a vůně se po chvíli vytratí.. nemám ráda, když jsem cítit deodorantem, byť mi voní příjemně.. přijde mi, že ostatním to může vadit.. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!