Léto: ideální doba pro minerální make-up

Nikdy jsem make-up jako takový nevyhledávala. Vždycky jsem měla pocit ucpané pleti, ať jsem zkoušela jakoukoliv konzistenci a hledala jsem v drogérii nebo mezi přírodními produkty. Ale letos mě to trklo a ponořila jsem se do zkoušení přírodních minerálních make-upů. Jsou lehké, jemné, krásně kryjí a pleť vám neucpou, což je nejenom do horkého letního počasí značka ideál.


Kolem minerálního make-upu jsem kroužila hodně dlouho a nasávala jsem z okolí spoustu informací a zkušeností. A evidentně se to vyplatilo, vybrala sem si několik vhodných kandidátů na první dobrou a jsem moc spokojená. Takže proč si vlastně pořídit minerální make-up?

Proč sáhnout po minerálním make-upu?

Je lehký a bez problémů s ním dosáhnete přirozeného vzhledu. Krásně splyne s pletí a hezky ji sjednotí. Nemusíte se bát nepříjemného pocitu masky nebo obličeje 'pocukrovaného' práškem.

Je čistý a nekonfliktní. Minerální make-up má jednoduché složení pouze z namletých minerálních pigmentů. Maximálně můžete narazit na složení obohacené o výživné extrakty či pečující oleje. Díky čistému složení se nemusíte bát ucpávání pórů a podobných neplech jako s klasickým make-upem.

TIP: Pokud by se vám i přesto stalo, že by minerální make-up pleť ucpával nebo se více tvořily pupínky, sáhněte večer po pleťovém čističi s obsahem jílů. Skvělý je např. ten od Alverde.

Je vhodný pro všechny typy pleti. Sice budete muset trochu vybírat a hledat, ale každý typ pleti si určitě najde ten svůj. Třeba Lily Lolo je trochu vysušující a není tak vhodný pro sušší pleť. Faran zase obsahuje pečující jojobový olej a je docela rozjasňující, zatímco Uoga Uoga obsahuje matující kaolin a výživný jantarový prášek. A Everyday Minerals má v nabídce hned tři druhy finišů (matující, polomatný a rozjasňující), takže je snad nejuniverzálnější pro všechny typy pleti.

Je variabilní a jde snadno vrstvit. Potřebujete zakrýt nedokonalosti na bradě? Nechcete se přes den lesknout? Tohle všechno dokáže splnit jedna krabička s minerálním make-upem. Make-up můžete nejdřív lokálně použít jako korektor, pak s ním sjednotit celý obličej a závěrečné zapudrování dost možná ani potřebovat nebudete.

Poskytne ochranu před sluníčkem. I když to žádný minerální make-up nemá na obalu garantováno, obsažené pigmenty vám poskytnou lehkou ochranu před sluníčkem. Takže pokud se zrovna nechystáte na pláž, v běžném provozu ve městě máte vyhráno.

Dlouho vydrží, a to rovnou dvakrát. Minerální make-up krásně přilne k pleti a vydrží celý den. Je docela odolný vůči setření a nerozhodí ho ani když se zapotíte. A protože z minerálů stačí udělat na pleti jenom lehký závoj, jedno balení vám vydrží i několik let.

Komentáře

  1. Tie produkty vyzerajú dobré :) Tiež sa mi páči tvoj blog a preto dávam odber :)
    Budem rada ak sa zastavíš aj ty na mojom :)
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!