Nejlepší tělová péče (léto 2018)

Mazat se mě nebaví. Od té doby, co si dělám domácí cukrový peeling, kam dám opravdu jenom cukr, trochu nějakého éteráku a hromadu mandlového oleje, se radši dobrovolně jednou týdně opeelinguju a zasupluju tak i to mazání :-) Ale i tak se u mě najdou nějaká mazadla. A co mě překvapilo, konzistenční souboj krém vs. olej je vyrovnaný.


Levandulové mléko je pro mě trochu záhadou, malinko tu řádil šotek. Na obale se píše, že se jedná o osvěžující gel na nohy, ale konzistenčně je to prostě mléko. Navíc ve složení kromě trochy rozmarýnu a cistu nic tak osvěžujícího a tonizačního nevidím, takže jsem to v klidu mazala na celé tělo. Protože ta vůně! Krásně svěže levandulová, taková lehká a letní, jemná a přesto dostatečně květinová... No je to moc fajn, akorát dárek ze Španělska, takže nevím, jestli se ještě někdy shledáme.

Těhotenský olej od Weledy je super pro všechny! Oblíbila jsem si ho ze vzorku a od té doby jsme kámoši. Protože krásně svěže citrusově voní a má lehce nahořklý ocásek. Je to taková ta veselá prosluněná vůně, která vám i po ránu přivodí dobrou náladu. I samotné složení je moc fajn, kombinuje mandlový, jojobový a pšeničný olej, nic obyč levného a nezajímavého. A že je těhotenský? Trochu pružnosti navíc se hodí vždycky, ne? :-)

Krásně voňavý je i masážní olej od Tisseranda, který obsahuje éterické oleje z pomeranče, geránia a muškátového oříšku. Je příjemně sladký, malinko květinový, lehce ovocný a docela nahořklý. Nevím, jak by na podobnou vůni reagovali třeba chlapi (protože ti jsou taky určitě ve stresu!), ale mě se líbí moc. A navíc ta směs olejů, kde hlavní je sezamový, moringový a jojobový... až je mi to pomalu líto dávat na tělo. Co mě ale mrzí, že ač tak nevypadá, lahvička je plastová.

Posledním oblíbencem je Coldcream od Weledy, který většinou střídám s jejich Skinfoodem. Sem tam použiju na sušší místa na obličeji a i občas na celý obličej v zimě, ale jinak na ruce, na lokty, na kolena, na záděry, kamkoliv je potřeba... Tyhle univerzální hojivé krémo-balzámy miluju a vždycky se hodí mít jeden po ruce.

A jak je to u vás? Krém, mléko, máslo, nebo olej?

Komentáře

  1. Tělová másla a oleje jsou super. Mám ráda i krémy, ale vždy ráda zkouším jiné konzistence.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Přijde mi, že u Weledy (minimálně té tělové), člověk nemůže sáhnout vedle.

      Vymazat
  3. Mám Weledu tělový olej granátové jablko a to je tak nádherná vůně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, granátové jablko je moje srdcovka! Obzvlášť v zimě střídám tělové mléko a olej...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry