S mátovým olejem

Nedávno jsem tu doporučovala úžasný suprový gel Cattier Gynea. Už ho ale nedoporučuju. Změnili složení, konzistenci i obal a už to stojí za prd. Takže jsem se musela vydat na novou strastiplnou cestu hledání nového intimního gelu. Just, kterého jsem dostala, se mi vůbec neosvědčil, až jsem při hledání narazila na Argital.

Mě doposud neznámá italská značka se želvičkou v logu... má spoustu certifikátů a ověření, Leaping Bunny počínaje, ICEA a BDIH konče.




Gel pro intimní hygienu obsahuje olej z kajeputu, mátový, levandulový a hřebíčkový olej. Prostě soubor všech léčivých antibakteriálních složek. Argital navíc neobsahuje žádné chemické tenzidy, takže to je pro mě jasná volba!



Gel má řidší konzistenci, snesla by se pumpička. Voní výrazně mátovo- citrusově, první použití je tak docela šok. I po aplikaci na pokožku máta luftuje, ale nepálí. Nejsem si ale moc jistá, jak by to snášel někdo hodně citlivý... Pěna je krémová, jemná, příjemná.



Ač mě zpočátku vyděsila mentolová vůně i účinky mátového oleje na pokožce, jsem ve výsledku spokojená. Argital spolehlivě funguje jako prevence proti intimním obtížím a o to mi jde především. Doufám, že do příštího balení taky nezmění INCI...

Znáte Argital? Máte od této značky nějaký oblíbený kousek?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Koupila jsem si vzorek na Biostylu a jsem dost spokojená, ten luft v kalhotkách mi dává fakt pocit, že to asi bude fungovat :) Asi ho koupím i v plném balení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že budeš spokojená stejně, jako já! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru