Zoufalá situace vyžaduje zoufalé činy

Poslední dobou jsem s výběrem řasenek fakt bezradná. Dlouho jsem se držela těch od Maxfactor, byla jsem spokojená, ale.. teď žádná MF nebyla dlouho v akci a mě prostě trhá žíly dát tři stovky za řasenku.

A tak jsem zkoušela.. Miss Sporty, která nebyla zas tak špatná, nematlala se pod okem, ale zanedlouho vyschla, předraženou Lancome, která byla hrozná a smrděla jako ředidlo, a také Alverde, kterou jsem chtěla mít ráda... 

Přírodní řasenka se mi do ruky ještě nedostala a tak jsem byla zvědavá. Navíc, Alverde nabízí asi deset variant řasenek, takže jsem pořádně nevěděla, kterou si vybrat.. a moje zvědavost ještě vzrostla. Nakonec jsem chňapla po Elegant Lash Mascara, která slibuje precizní rozčesání a natočení i těch nejmenších a nejjemnějších řas.




Kartáček je opravdu pěkný, obyčejný štětinkový, lehce se zužující. Pracuje se s ním snadno, řasy neslepuje, jen je lehce obarví a mírně natočí. Prostě přírodní řasenka pro přírodní vzhled.. Při aplikaci jsem si fakt chrochtala blahem.

Ale nebojte se, tohle není happy end! Řasenka mi na oku vydržela cca 4 hodiny a pak se odporoučela pod oční víčko a rozmázla se alá fanoušek Kiss jde na koncert.



A já jí tak chtěla mít ráda.. Nu nic, je vidět, že přírodní řasenky a moje mastné oční okolí se nesnesou.

A tak jsem v záchvatu, že nemám doma použitelnou řasenku, utratila celých 312 káčé za Max Factor Eye Brightening řasenku pro zelené oči. A musím uznat, že se to vyplatilo! Tuhle maxfactorku jsem tu opěvovala už jednou, sice poněkud stručně, ale můj názor se nezměnil.




Kartáček je plastový, krátké štětinky řasy perfektně rozčešou, ale musíte si dát trochu bacha, jinak dojde k lehkému slepení. Na kartáček se nabere přiměřené množství mascary, takže vlastně není ani čím slepovat..



Co je ale nejpodstatnější, maxfactorka na řasách drží, drží a drží... až do večera. Vydrží se mnou i mé alergické slzení, vítr, sníh i déšť. Jo, to je prostě kvalita! Problém mám jedině s odlíčením. Dojíždím růžovou Biodermu a ta si s touto řasenkou zrovna moc nerozumí. Oko ještě musím dočistit pěnou Alverde, pak je vše v nejlepším pořádku.

Holt jsem se přesvědčila, že řasenky Max Factor mi prostě sedí jako žádné jiné a není před nimi úniku. A co vy, máte nějakou značku řasenky, která vám vyhovuje a při nákupu vždy jdete najisto? Nebo pokaždé zkoušíte nové značky?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Zrovna jsem si chtěla tuhle od Alverde koupit, ale taky mám mastnější víčka, takže asi sáhnu po jiné. Já ráda zkouším nové značky, momentálně mi nejvíce vyhovuje řasenka od Essence - maximum definition volume mascara nebo Rocketka.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud by sis chtěla Alverde nezávazně vyzkoušet, můžu ti tu svojí klidně dát.. Je jednou vyzkoušená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě určitě Max Factor, Maybelline a Mary Kay řasenky :-) Alverde mi nesedla :-)
    > Na mém blogu probíhá giveaway o krásnou dekorativní kosmetiku Mary Kay, budu ráda, když se také zapojíš! http://www.chicoco.cz/2014/04/april-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Mně vyhovuje Rimmel Wow, ale jedině ta. Zkusila jsem jinou, tu předešlou verzi, a nebylo to ono. U nás v drogerii je 70,-Kč v dm za 120,-. Řasenka vydrží celý den. Původně jsem jí vyhrála v GA, sama bych si ji nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak do Rimmelu bych to vůbec neřekla.. Příště vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Max Factor má kvalitní řasenky, já mám od nich nejradši starou dobrou 2000 Calorie, mají ji teď pořád někde ve slevě (od zítřka třeba v Rossmannovi za 169 Kč ;-) Jinak souhlasím, že sehnat dobrou řasenku je umění a vůbec se nejde spoléhat na cenu, kolikrát je lepší ta za stovku než drahá z parfumerie :-)

    OdpovědětVymazat
  7. U mě vedou řasenky Bourjois, Volume glamour, Volume glamour max a Volume glamour ultra curl, všechny dělají krásné řasy, neslepují, na oku vydrží celý den, nerozmazávají se, neopadávají... Jsou dokonalé. A nyní ve Fann parfumeriích do vyprodání zásob každá za 179 Kč ;-) (z té řady Volume glamour).

    OdpovědětVymazat
  8. MF je taky moje No.1 co se řasenek týče, ale stejně zkouším i jinde. Třeba různé opěvované L'Orealky, ale zatím mě žádná nepřesvědčila, že za to stojí. No a krom toho je taky úžasná Prima Visione od Diega dalla Palmy (via Parfums), zaváděcí cena se sice rovnala Hypnosce z parfumerie, ale teď už je tam za pěknej peníz, tak si počkám až ji zas naskladněj a vezmu si jí do zásoby. Se svým současným arzenálem taky nejsem vůbec spokojená.
    Mimochodem, na ebay nelovíš? Tam taky ve fázi zoufalosti koukám a snažím se zachytit některou False Lash Effect za přijatelné peníze, většinou se zadaří :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Verunko, na Ebay raději nechodím, tam by moje peněženka dostala co proto.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlím, kdy jsem si nějakou řasenku koupila sama - většinou se ke mně dostávají jako dárečky a podobně... Ale já jsem naštěstí poměrně nenáročná a většina mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  11. zdá se mi to, nebo je ta Max Factor hnědá ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ano prosím, řasenka je tmavě hnědá s jemnými třpytkami :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!