Německá kvalitka

Měla jsem na narodit jako trojhlavá saň, která si může na každý obličej plácat jinou kosmetiku. Jinak vidím dost bledě, že dokonce života stihnu vyzkoušet všechnu kosmetiku, která mě láká, líbí se mi, a nutně ji musím mít... No, tři hlavy asi mít nebudu a tak jsem moc ráda za existenci vzorečků.

Jako právě z případě mazadel od Martiny Gebhardt. Vy tu značku neznáte? Já taky až do nedávna ne a docela mě to mrzí. Tahle přírodní značka pochází z Německa, obsahuje množství kvalitních výtažků a esencí, při výrobě dodržuje zásady biodynamického zemědělství a díky tomu nese certifikát kvality Demeter. Prostě takový echt kvalitní německý produkt.



Jako správného mastňáka mě zaujala řada s výtažky ze šalvěje. Šalvěj pokožku zklidňuje, čistí a díky antibakteriálním vlastnostem mírní tvorbu pupínků a akné.


Šalvějový krém je určen pro denní i noční péči, ale v tomto ohledu jsem docela skeptická. Díky obsahu bambuckého a kakaového másla a olejů má krém celkem hutnou a hlavně mastnější konzistenci. Ta se sice do pokožky rychle vstřebá a nezanechává mastný film, ale nejsem si jistá, jestli by krém fungoval i pod make-up.. Krém tak používám jenom na noc, na den dávám lotion.

Jak už jsem řekla, krém má hutnou tužší konzistenci, přirovnala bych ho spíš ke krému na nohy, než něčemu jemnému na obličej. Stačí ale aplikovat na obličej, chvilku počkat, až se obsažená másla začnou rozpouštět a rázem jde krém rozetřít velice snadno, bez zbytečného dření či tahání. Vůně je příjemná, velice jemná, bylinková.



Po aplikaci se obličej zpočátku leskne, ale do 10 minut je všechno v cajku. Pokožka je jemná a tak jaksi nezatížená a neucpaná... vůbec mi nepřišlo, že jsem na ni něco natřela. Jako největší pozitivum u tohoto krému shledávám, že téměř zázračným způsobem napomáhá hojení stroupků a flíčků po akné. Co se mi hojí týden, teď bylo už třetí den v pořádku. Tyhle super schopnosti přičítám právě šalvěji v kombinaci s bambuckým máslem.

Šalvějové mléko, chcete-li lotion, je vhodné nejenom pro péči o problematickou pokožku těla, ale bylo mi také doporučeno jako lehký denní krém na obličej. Konzistence je opravdu lehoučká, do pleti se vstřebává téměř okamžitě a lesknutí se opravdu bát nemusíte. Pod minerální make-up je tak super, nikde nic nehrudkuje, necucká.



Konzistence je tedy velice lehká, do pokožky se vpíjí okamžitě a následuje stejný příjemný pocit 'nahé' nenatřené pleti, jako u krému. Pleť je hebká, jemná, čistá, osobně nevidím rozdíl mezi účinky lehkého mléka a hutného krému. I když má mléko daleko lehčí složení, i tak velice dobře hydratuje a napomáhá regeneraci pleti.

Až mi vyroste alespoň druhá hlava, tuhle dvojku šalvějových krému od Martiny Gebhardt si rozhodně pořídím. Super konzistence, super vůně, super složení a hlavně super účinky. Nejen, že pupínky a následky po nich zmizely daleko rychleji, ale také se viditelně eliminoval výskyt nových. S účinky jsem velice spokojená a dovolila bych si je přirovnat k mému oblíbenému Antiac Salcura. V případě Martiny ale dosáhnete kýženého výsledku bez nepříjemné 'vůně' tea tree, rozmarýnu a bůh ví čeho ještě.

Taky na vás číhá v regálech tolik lákadel, že nevíte, co zkusit dřív? Slyšeli jste už o Martině Gebhardt a jejích produktech?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Martinu znám z Biooo, jak furt prolézám jejich stránky, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela. šalvěj zní lákavě, mám hrozně ráda její vůni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, dokud jsem neznala Biooo, tak mi tyhle ne moc známé značky unikaly! :) Pokud ti voní šalvěj, tyhle kousky se ti budou rozhodně líbit.. vůně je jemná, nevtíravá, s ničím tak příjemným jsem se dlouho nesetkala!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle nadpis mě fakt dostal. Ale já na německou kvalitu slyším. Sice ano, vyrábí se tam snad všechno a ne všechno je valné kvality, ale zrovna plno BIO značek (teď taky koukám na MG) je naprosto super! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, moc dobře vím, jak máš ráda všechno spojené s Německem :) Třeba německé věci z Lidlu nic moc, ale zrovna u kosmetiky mi přijde, že je opravdu kvalitní, obsahuje množství účinných látek a nic zbytečného navíc a opravdu funguje. Jen ty obaly.. mohly by být hezčí, přeci jenom taky prodávají. Kdyby se mi do ruky nedostaly vzorky, Martiny bych si vůbec nevšimla, protože má strašně nudný obal..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!