Šalvějová Martina vol. II

Svoje nadšení ze šalvějové řady Martina Gebhardt jsem vám tu už jednou líčila. Líbily se mi oba dva kousky, o trochu víc ale lotion, který lze použít jak na celé tělo, tak i na obličej. A tak u mě i zvítězil. O své pokožce na ramenou, dekoltu a zádech jsem se zatím moc nezmiňovala. Jak jste ale asi pochopili, když mám poďobanej ksicht, na ostatních částech těla to nebude o nic lepší.


Co se mi na Martině líbí?
- Má fajne bytelné balení. Mléčné sklo je sice nepraktické na přenášení, ale jen tak něco jej nerozhodí. A taky má pumpičku, kterou vydolujete i poslední zbytky krému.
- Krásně bylinkově voní. Jako jo, někomu to může i smrdět a setkala jsem se i s takovými názory.. Vůně je sice jemná, ale lehce nahořklá a vydrží na kůži opravdu hodně dlouho. To ty spagyrické esence. Je to kombinace rozmarýnu a šalvěje.
- Úžasná konzistence, která se superrychle vsákne do pokožky/pleti, neumastí ji a vy přesto tu výživu cítíte a  necítíte potřebu mazat se znovu.
- Aspoň můj lotion jde úplně v klidu použít na tělo i obličej. Kdy jste si naposled mazaly obličej nějakým tělovým mlékem? Ve většině případů by to asi nedopadlo nejlépe...


Moc se mi líbí i složení, které, ač plné olejů a másel, pleť neucpává, nezatěžuje, nemastí... i když máte mastnější pleť, rozhodně se nemusíte bát. Naopak působí skvěle proti pupínkům, a to díky salvěji, vilínu, myrtě a tea tree. Všimněte si, že ze šalvěje tu je nejenom klasický extrakt, ale také spagyrická esence, takže super silný účinek proti beďarům!


Jak už jsem řekla, lotion jsem primárně používala na ošetření pokožky na ramenou, zádech a dekoltu. V těchto partiích zas tak velké problémy s kvalitou pleti nemám, ale na jaře s prvním sluníčkem a na podzim s plískanicemi a svetry mi vyskáčou pupínky a kdo ví co ještě. A s touhle neplechou si lotion poradil. Večer jsem natřela, do rána zmizelo zarudnutí, další večer jsem vymáčkla a napříští ráno zbyl jenom malý flíček. Žádné rýpání, zarudlé fleky a těžko se hojící beďary.


Ještě větší službu mi ale prokázal lotion na obličeji. Po tom, co se mi neosvědčilo Super Sérum a ještě jsem neobjevila úžasné účinky krému Bio Aroma, sáhla jsem po Martině, kterou jsem měla doma.

Před

Před

Super Sérum mě vysušilo a přesto se mi dělaly pupínky. Super, co? A tak jsem se týden mazala každé ráno Martinou. Pupínky zaschly, suchá 'lišej' zmizela, nebyla jsem ani moc rudá jako rak a nic mě nesvědilo. A pak přišlo na řadu Bio Aroma...

Po

K téhle oslavné ódě asi není třeba moc co dodávat. Z mléka jsem nadšená. Z jeho účinků i té divné vůně, která se někomu nemusí líbit. Jestli jsem vás nalákala, zkuste nejdřív vzorky, ať víte, do čeho jdete. Zkusili jste už něco od Martiny? Máte nějaký tajný produkt, kterým si zlepšujete pleť, když začne bláznit/zblázní jí nějaká kosmetika?

Komentáře

  1. Kosmetiku Martina Gebhart jsem si oblíbila kvůli jejich měsíčkovému krémů, ten tak kouzelně hojí , že mě to až překvapuje. Takže do budoucna určitě plánuji vyzkoušet i jiné produkty. Balení mají bytelné to je pravda, ne moc extra pěkné ale hlavní je obsah že :) Jak myslíš, to že jsi ještě neobjevila zázračné účinky Bioaroma krému? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na měsíčkový krém mám taky zálusk, na zimu se mi bude hodit na obličej i na ruce. Nebo si koupím jen krém na ruce..? :)) Bio Aroma krém jsem začala intenzivněji používat až po MG lotion a tehdy mi došlo, jaký poklad mám doma ve vzorku a že by to asi chtělo plné balení. Už ho mám doma a používám na střídačku z nezdolným Mádara fluidem a jsem čím dál více nadšená!

      Vymazat
  2. MG je můj miláček :-) Ale jenom k tomu podotknu, že ty "lotion" jsou primárně na obličej, prostě větší (teď už snad dělají i 30ml verze) a lehčí verze krému. Ale právě ta stovková balení se neskutečně vyplatí a přesně - můžeš je použít i na dekolt, ramena... A pořád ti to vystačí na hrozně dlouho. Mi přijde, že MG člověk skutečně ocení ve chvíli, kdy má nějaký problém. Oni si prostě nehrají na image, uživatelská příjemnost je občas taky na hraně, ale prostě ty účinky tam jsou a jsou neskutečný. Já to cpu každému ekzematikovi, kterého potkám :-) A ještě jsme neměla jedinou negativní zpětnou vazbu. Jako když mám pleť v klidu, tak taky sahám po kdečem dalším, protože co si budeme říkat, ty krémy, co potřebuju já, už jsou mastný dost, ty spagyrický esence taky moc nevoní, ale v momentě, kdy se přihlásí nějaký problém, tak hážu všechno do kouta a pokorně se vracím zpět k MG :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!