Spotřebováno září + říjen 2014

Moc lahvičkám jsem se na dno nepodívala, ale zas jsem s nimi byla spokojená. Prostě taková moje tradiční malá spotřeba. No, nebudu to nějak složitě okecávat...

Známkovat budu jako ve škole:
1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě konzistence, parfemace, balení, špatná dostupnost v obchodech.. O další koupi budu uvažovat./ Výrobek si nejspíš koupím, když ho seženu.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Působí na mě neslaně- nemastně. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.




 1. Deodorant od Mádary mě doslova ohromil. Funguje na 100% i v létě, jemně voní a je prostě celkově super. Jediné mínus je kuličkový aplikátor, díky kterému déle zasychá. Ale stojí to za to.
Známka: 1.

2. Nadšená jsem i z 24 hod krému pro smíšenou pleť. Úžasně mi pomohl při vysušené pleti po Super Séru. Je hutnější, ale na noc na zimu super, pleť hojí ale neumastí a neucpe. Dva vzorky mě přesvědčily, že potřebuju plné balení.
Známka: 1.

3. Vyrovnávací tonikum od Mádary prostě miluju. Dočistí, zjemní, lehce stáhne póry..
Známka: 1*.

4. Maxfactorka je opravdu moje nejoblíbenější řasenka. Sice jsem zkusila spoustu jiných a hlavně i přírodnějších a přírodních, ale žádná z nich mi nevyhovovala jako tahle.
Známka: 1.

5. Vyrovnávací fluid S5 byl fajn, příjemný, ale nějak jsem si nevšimla, že by s mou pletí něco citelného udělal. A to by za ty prachy mohl...
Známka: 3.

6. Enzymatický peeling MyChelle byl super. Hezky sjednotil barvu pleti, zjemnil, vyčistil.. super. Jakožto můj první enzymatický peeling se mi sice moc zalíbil, ale ráda zkusím nějaké další kousky, abych měla adekvátní porovnání.
Známka: 1.

7. Řasenka na obočí Alverde je taky moje stálice bez které nedám ani ránu. Škoda, že jde tak špatně sehnat.
Známka: 1.

8. Sudocrem používám vytrvale lokálně na pupínky a zatím je to opravdu jediná věc, která mi na klubající se boláky spolehlivě pomáhá. Sice mi tam vadí ty minerální oleje, ale budiž...
Známka: 1-.



9. Balzám Crazy Rumors s jemnou příchutí máty byl sice fajn, ale na druhou stranu mě nějak nenadchnul. Není špatný, celkem hydratuje, ale musím mazat docela často. Obzvlášť v zimě. Za tu cenu znám lepší...
Známka: 2-.

10. Tělové mléko od Martiny Gebhardt jsem si nejdřív vyzkoušela na obličej a nakonec jsem si koupila plné balení na celé tělo. Obzvlášť na krku, dekoltu a zádech mě taky trápí pupínky atd. takže jsem protizánětlivé účinky mléka ocenila. Nakonec jsem ho neplánovaně použila i na obličej, kde se mi osvědčilo snad ještě víc... Navíc mléko příjemně voní, hojí pupence a zároveň hydratuje.
Známka: 1.

11. Další mojí stálicí je intimní gel Argital, který bych už za nic nevyměnila. Působí solidně antibakteriálně a pomáhá mi s nejrůznějšími záněty a problémy.
Známka: 1*.

12. Vzorky olejových parfémů El Nabil mě nadchly. Vydrží až neuvěřitelně dlouho, vůně je příjemná a autentická a navíc stojí pár korun. Prostě potřebuju další....
Známka: 1.

Čemu jste se v poslední době podívali na dno vy a jak jste byly spokojené?

Komentáře

  1. Vzorky orientálních parfémů mám taky doma (z nějakého Ladyboxu) a i když mi docela voní, nějak se nemůžu dokopat k tomu, abych j pořádně vyzkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpočátku jsem taky byla nedůvěřivá, čekala jsem nějaké těžké vůně a moc se mi do toho nechtělo, ale kolegyně mi dala přivonět několika vůní a byl konec..

      Vymazat
  2. Ty mě dokážeš vždycky tak navnadit, to je děs! :D chtěla bych 24 hod krém, deo od Madáry a olejový parfém! Jen mě štve to poštovné na eshopu, kvůli pár vzorkům... :( a Crazy Rumors jsem milovala, než jsem poznala Alterru, což bylo asi překvapení tohoto roku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To poštovné je děs, to je pravda.. ale zkus paní napsat, jestli by ti to neposlala obyčejně a levněji, když to jsou vzorky.. Nebo řekni po čem toužíš, a až půjdu vyzvedávat svoje, přiberu tě s sebou. Na Alterru jsem se dívala, vypadá fakt dobře. A to jsem se zařekla, že už od ní už nic zkoušet nebudu... :))

      Vymazat
  3. Ja som stále čaro Sudocreamu neobjavila, snažím sa ním zbaviť mojich jaziev ale ono to nefunguje ani za svet.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!