Trochu jinej olej

Několikrát jsem tady už nadávala na glycerin v tělové péči, obzvlášť v té od Alverde. Rostlinný glycerin sice není žádná špatná složka, ale přesto zanechá pokožku ulepenou a výsledný efekt není prostě nic moc. Dřív jsem to tak nějak ignorovala a tolerovala, ale pak můj pohár trpělivosti přetekl. Hlavně, glycerinu v kosmetice, aby měl stále pozitivní účinky, musí být určité procento. A zrovna u toho Alverde mi přijde, že je ho tam víc než dost a že vlastně pro pokožku z dlouhodobého hlediska nic dobrého nedělá. Takže, co neobsahuje žádný glycerin? Žádné další přidané zbytečnosti? Rostlinný olej!


No dobře, tělový olej od Eliáše zas úplně čistý není, ale navíc obsahuje jen růžový olej a nějaké ty éteráky, takže pro případnou nespokojenost tady prostě není prostor. Díky růžovému oleji báječně voní. Sytě, jako sušené růžové čajové růže. Tahle intenzivní a přesto nevtíravá vůně dělá z oleje přímo poklad pro všechny ženy, protože damašská růže harmonizuje ženskou psychiku, uklidňuje, mírní napětí a podráždění. Takže ideální nejenom při PMS.

Základním olejem je jinak jojobák, se kterým mám skvělé zkušenosti už z dřívějška, byť jenom na pokožku obličeje. Dobře ho snáší i citlivá pleť, není komedogenní, rychle se vstřebá a kůži zbytečně neumastí a přesto je dostatečně výživný.


Lahvička je docela velká, takže mi bylo hned od pohledu jasné, že olej nevyužiji jenom na klasické promazávání pokožky. A tak jsem si z něj udělala pěkně univerzální produkt.

  • Na tělo nanáším klasicky na vlhkou pokožku hned po koupeli, aby se olej co nejrychleji vsáknul a kůži naopak nevysušil.
  • Pár kapek oleje dám na vodou navlhčený vatový tampon a použiju místo odličovače. Bez drhnutí si poradí i s maxfactorkou.
  • Trocha oleje na nehtová lůžka večer před spaním pomůže proti záděrám a taky podpoří růst a odolnost nehtů.
  • Vlasům dodá lesk a opticky je zacelí, jdou poddajnější a 'měkké'. Pokud nanesu do délek vlhkých vlasů, olej ani z těch mých mastících se vlasů nemusím vymývat. Navíc, ta krásná růžová vůně ve vlasech... Jen se nemůžu rozhodnout, jestli je lepší tento či kokosák.
  • Olej taky hojně přidávám do domácích tělových peelingů i pleťových masek. Protože ty účinky a krásná vůně...


Můžete namítnout, že na tohle vám stačí klasický jojobák, ale tenhle od Eliáše je díky růžovému oleji prostě trochu jiný level. A kupujte si někdo kvalitní růžový éterák v aromaterapeutické kvalitě...

Takže jo, tenhle tělový olej od Eliáše stojí za každou utracenou korunu. Krásně voní, uklidňuje, pomáhá mi třeba i při bolestech hlavy a navíc o pokožku taky pečuje. A můžu jej namazat kdykoliv doslova kamkoliv, což se mi poslední dobou líbí čím dál tím víc.

Komentáře

  1. Teda ty jsi mě tak nalákala :D Já ty růže prostě zbožňuju!! Ale na tělo toho ted mám, že nestíhám mazat, ale dávám si ho na wish list

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piš si, piš... Já mám výhodu toho, že poslední rok nesyslím zásoby :))

      Vymazat
  2. Duper článek, olej od Elijáše vůbec neznám, ale podívám se na něj, vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm... s vůní růží já můžu všechno :) Můj (zatím) nejoblíbenější je pěstící růžový olej od Hauschky, používám ho hlavně na tělo po sprše a mám po něm vážně úžasnou kůži. Koukám, že tento je i levnější a má lepší složení (bez laciného slunečnicového oleje), tak to ho příště zkusím, až budu z biooo objednávat, pro porovnání. Jen ho přeliju do Hauschkové lahvičky kvůli pumpičkovému balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, Hauschka.. na toho se dlouho chystám a zatím z toho nic nekáplo... tak že by konečně teď? Musím uznat, že Eliáš má extra nepraktické balení, je to obyčejná placatice jak od rumu, včetně toho širokého hrdla...

      Vymazat
  4. taky můžu růže :). Oleje normálně nepoužívám, ale možná by stál za výjimku...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by se ti i líbil,jojobák je docela dost user friendly. No a hlavně voní... :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!