Spotřebováno na podzim (2015)

Co si budeme říkat, moje spotřeba není závratná. Spousta věcí se mi na ten ksicht ani dávat nechce, takže to dopadá, jak to dopadá. Ze Spotřebováno se stává takový občasník. A taky vás nechci nudit znova a znova těmi starými známými produkty, koukat se na ně na fotkách už docela irituje i mě. A tak si dneska dáme menší skupinku trochu neokoukaných produktů.


Po dlouhé době achání nad hotovou jílovou maskou Argital jsem si konečně pořídila kilovku čistého jílu (*****). Na smíchání s vodou nebo s nějakým hydrolátem a dalšími ingredincemi. Nakonec jsem míchala jenom s vodou, ale s výsledky jsem náramně spokojená. Jasný, je s tím trochu patlání a smývat se to musí raději ve sprše, abyste neměli zaneřáděnou celou koupelnu, ale tak pěknou pleť... Zničí a vysuší to začínající i propuklé pupínky. Zklidní a nejste rudí jak rak. Pokožka je jemná atd. Mohla bych jmenovat dále... čistý jíl prostě potřebujete. Navíc poměr cena/výkon je u tohodle balení nepřekonatelná.

O zklidňujícím tělovém mléku Weleda (****) jsem se tu zmiňovala naposled. Je fakt dobré. Krásně krémové, výrazně vyživující, vhodné i pro přecitlivělou pleť. Na zimu jako dělané.

Levandulová vlasová péče Faith in Nature (**) je určena pro normální a suché vlasy, což se o těch mých natrvalených docela říct dá. Ale! Šampon jsem musela odložit asi po čtyřech umytích, protože mi neskonale vysušoval vlasovou pokožku, začala mě svědit hlava a zvýšeně se mastit vlasy... On se sice tváří jako krásně přírodní, ale obsahuje celkem vysušující Ammonium Laureth Sulfate. A s ním jsme si nesedly. Kondicionér je podle INCI sice lepší, ale je příliš tekutý, z lahvičky vám spíš uteče a na jedno umytí ho vypotřebujete docela dost. Cena se sice pohybuje kolem stopadesáti kaček, ale v téhle (nebo nižší) cenové relaci určitě narazíte na něco lepšího.

Sprchový gel Santé (**) ještě ve starém obalu, který mě příliš neoslovil. Ty nové lahvičky jsou teď mnohem lepší. Nevím, jestli se redesign podepsal i na vlastnostech samotného produktu, ale ten starý mě nějak neoslovil. Je to velmi hutný gel, možná spíš trochu želé, z lahvičky jde ztuha a musí se v dlaních smíchat s trochou vody, aby hezky pěnil. Ani pak ale není pěna krémová a nějak závratně nevoní. Spíš než citron a papáju mi to připomíná nějaký laciný čistič.

Aloe vera gel (*****) od Santaverde jsem měla tuším minulou zimu, pak i v létě a teď jsem se k němu s radostí vrátila. Je mi jasný, že bych v zimě měla mazat něčím hutnějším a tak, ale on mi tak vyhovuje! Rychle se vsákne, nemám pocit suché pokožky, ale zas se nelesknu... na den je to pro mě ideál. Takhle pěknou pokožku s minimem pupínků jako po Santaverde jsem fakt dlouho neměla.

Vlasový šampon s pšenicí od Weledy (*****) jsem nejdřív měla v mini cestovních baleních a docela mě o svých účincích přesvědčil. Má být proti lupům, má mírnit svědění a tak. A to se mi po tom Faith in Nature šamponu opravdu hodilo. Sice moc nepění, takže můžete mít pocit, že na jedno použití vypotřebujete půlku lahvičky, ale když si na to zvyknete, zjistíte, že báječně zklidňuje, že vlastně už nemáte žádné lupy a že vlasy stačí umýt jednou za čas.



Večer jsem si zvykla místo Mádara tonika (které jsem s novým složením zatím neměla odvahu vyzkoušet) používat čistou růžovou vodu. Nakonec jsem sáhla po Purity Vision (*****), protože ta od Nobilisu obsahuje další přidané látky (na jedné lahvičce jsem našla jenom éteráky, na druhé benzoát sodný, tak si vyberte). Každopádně Purity voní mnohem lépe než Nobilis, má sytou růžovou vůni až trochu připomíná parfém. Na obličeji je moc příjemná, zklidňuje a hezky hojí příležitostné rozrýpání. Ráno je pleť jemná a nemastí se, takže úkol splněn.

Konečně jsem asi přišla na chuť Bronnerovi (*****). Po několika pokusech jsem si pořídila mátovou verzi, že si do ní nakapu tea tree a budu si s tím mýt čerstvé tetování. Nakonec se mi ta krémová hutná konzistence zalíbila natolik, že potřebuju asi větší balení. Uznávám, že je to hodně tekuté, ale jakmile to smícháte s vodou, máte spoustu krásně hutné heboučké pěny. Nebo to nadšení snad pramení z toho, že jsem v té době měla ve sprše jen ten divně rosolovitý Santé? Navíc, mýdla stačí jenom maličko a umyjete celé tělo. Takže si asi pořídím velkou láhev a nandám na ni pumpičku...

I když jsem zatím nenašla balzám, který by se rovnal tomu od Badger, tyhle dva se mu velmi směle blíží a dýchají mu na záda. Fíkové Dizao (*****) má krásné složení plné neobvyklých výtažků a taky krásně voní. Jako bonbony? Každopádně je super a i teď v zimě s ním stačí mazat jen jednou za čas. Zázvorového Bronnera (*****) mám už po druhé a jsem pořád stejně spokojená. Prostě pečující zázvorová limonáda v tubičce.

S Coslys kuličkou (*****) jsem spokojená. Dělá to, co má. Tečka. Po celém dni nejsem cítit a i nějakou tu větší fyzickou zátěž se mnou dá. Po otevření je sice cítit docela výrazně až vlezle, ale za pár minut na kůži vůně vyprchá a už o ní ani nevíte. Mám jí jednoduše ráda.

Těšíte se na nové lahvičky, konzistence a vůně, nebo se spíš držíte v zajetých kolejích? Bojíte se tak trochu, že vám ten nový krém nebo tonikum pokazí tu krásnou pokožku, co teď máte..? A mažete v zimě hutnými krémy, nebo na to ignorujete jako já?

Komentáře

  1. Nobilis má dvě růžové - jednu čistou, květovou a pak druhou "exkluzivní", rozdíl ve složení dost odlišný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch dvou druzích u Nobilisu vím. O 'exkluzivní' nemám zájem vůbec, protože obsahuje hodně glycerinu, který moje pleť špatně snáší, takže jsem se pokaždé dívala na složení té klasické růžovky.. a pokaždé jej měla trochu jiné. Ale dost možné, že to zrovna bylo ve fázi změny INCI...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!