Skin Food 4x a pokaždé jinak

Tenhle univerzální krém od Weledy jsem vždycky mazala na ruce, suché záděrky, lokty, paty... ale nikdy ne na obličej. To jsem zkusila poprvé až letos na podzim a byla jsem nadšená, co ta jedna malá zelená tuba dokáže. A tak jsem ji začala nějak používat víc...


Skin Food je univerzální rodinný krém, takže se využití na celé tělo vyloženě nabízí. Když se ale mrknete na složení, tak obsahuje zajímavé složky, že si až říkáte, že je ho na to tělo vlastně škoda...

Třeba výtažky z měsíčku, violky, heřmánku a éterák z rozmarýnu. Díky nim je krém hodně hojivý a pokud nepocítíte potřebu mazat si ho na celý obličej, tak je super třeba na stroupky a jizvičky po pupínkách. Z olejů pak obsahuje slunečnicový (z toho teda úplně odvařená nejsem) a mandlový a pak taky lanolin a včelí vosk. Je to prostě zajímavá a neokoukaná kombinace. Jak říká kamarádka, je to záchranný krém, když pleti viditelně něco chybí a vy nevíte, co jí dát. A já jí musím dát za pravdu.

Skin Food 4x jinak

Skin Food můžete mazat pravidelně jako výživnější denní nebo noční krém. Nemusíte se bát ucpávání pórů, pupínků a podobně, na tohle je můj obličej expert a ani při pravidelném večerním mazání žádné podobné problémy nepociťuju. A je vhodný i jako podklad pod make-up, minimálně když používáte ten sypký minerální. Díky Skin Foodu mmu k pleti krásně přilne a vytvoří moc pěkný vzhled sametové pokožky.

Nejraději mám ale beztak Skin Food jako výživnou noční masku. Stačí na odlíčený vyčištěný obličej nanést silnější vrstvu krému a nechat přes noc vstřebat. Super je to ještě doplnit lehkou masáží obličeje, kdy se krém krásně vstřebá, pleť se lépe prokrví a krém doslova vcucne. Stačí dvě tři minutky masáže a ráno je pleť krásně jemná, vyživená, odpočatá a se sjednocenou barvou.

Ale to bych nebyla já, abych nezkoušela další věci, tedy zamíchat Skin Food někam jinam a připravit si tak nabušenou domácí masku. Nejvíce se mi osvědčily tyto kombinace:
  • Skin Food+ lžička medu pro krásně jemnou zklidněnou pleť
  • SF+ lžička bílého jogurtu pro hydrataci a zklidnění
  • SF+ lžička mletých vloček pro velmi jemný peeling a výživu
  • SF+ lžička zeleného jílu+ troška hydrolátu pro vyčištěnou, zklidněnou a vláčnou pleť
A něco mi říká, že moje nadšení z téhle zelené tuby ještě není u konce. Znáte Skin Food? Na co ho používáte?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!