Moje péče o pleť (update no.1)

Vůbec jedním z prvních článků byla moje každodenní péče o pleť. Od té chvíle sice uběhlo jen asi čtvrt roku, ale moje návyky se docela změnily. Z části za to může neúspěch s Vichy, po kterém se mi na obličeji vyrojily boláky a já skončila poprvé v životě na kožním. 

A to mě donutilo zamyslet se nad tím, co si vlastně na ten obličej plácám (uznávám, že jsem v mezi čase vyzkoušela i nějaké ne zrovna výborné a přírodní krémy, ale to bych nebyla já, že..). Ale teď jsem se dala na trochu 'přírodní' cestu a jsem spokojená. Sice se země nezachvěla, nestal se zázrak a já nemám obličej bez pupínků.. ale alespoň mám teď pleť krásně hebkou.


A co tedy teď používám?





Večer si pořád obličej odličuji na mokro. Používám k tomu pěnu Aknestop od Ryoru. Složení sice není nic moc přírodního, ale používám jí od puberty a můj obličej je na ní zvyklý. Jelikož se moc nelíčím a hlavně nepoužívám makeup, k vyčištění pleti mi tahle pěna plně stačí . Dvakrát pumpnete a odlíčíte celý obličej.. tedy kromě očí, na ty pěna není vhodná. Oči si odličuji micelární vodou od Biodermy, střídám zelenou a růžovou a jsem celkem spokojená. Odlíčí dobře. Dříve jsem používala dvoufázový odličovač s chrpou od Yves Rocher, ale přijde mi zbytečné patlat si na sebe další výrobek, když to všechno zvládne micelárka..


Další krok záleží na tom, v jakém stavu mám pleť. Když je to ok, našplíchám si na obličej trochu růžové vody Purity Vision (nebo kohoutkovku). Růžová voda pleť hydratuje a napomáhá její regeneraci. Také by měla stahovat póry, což trochu pocuťuji. Do vlhké pleti vmasíruji pár kapek konopného oleje. Nebojte se toho, že je to olej. Je vhodný pro všechny typy pleti a pro nejrůznější onemocnění včetně alergií, lupénky a akné. Když ho dáte opravdu malinko, do pěti minut se krásně vsákne a nikde nic nelepí, ani se neleskne.


Když je na tom moje pleť hůř (a nebo zhruba jednou do týdne), natřu si na celý obličej tenkou vrstvu Sudocremu. Tahle zinková mast je vhodná pro celou rodinu od nejmenších dětí po dospělé. Je vhodná na popáleniny, podrážděnou pokožku (třeba po holení), drobné oděrky, ekzém a akné. Pokožku zvláčňuje, ale také zároveň zabraňuje dalšímu šíření akné či ekzému. A to musím potvrdit. Po natření i sebevětší pupínek do rána zmizí, nebo z něj zůstane jen malý flíček. Takže už nepotřebuju žádné roll- on hubiče pupínků, nebo léčivé korektory.. Zázrak!




Ráno si obličej přejedu micelárkou. Pak aplikuji tea tree krém od Oriflame. To je jedna z mála věcí, které jsem se pořád nevzdala.. hezky zmatní a sjednotí a to chci od denního krému především. Na závěr, když se krém vsákne, přestříkám obličej růžovou vodou. Příjemně mi voní (ale slyšela jsem, že taky smrdí jako mokrý pes) a hydratuje.. a hydratace přeci není nikdy dost!


Tak nevím, jestli jsem teď kombinaci výrobků vychytala a budu mí už jenom krásný obličej bez pupínků.. a nebo budu zase zkoušet něco nového.. uvidíme. Teď jsem ale maximálně spokojená a všechny výrobky vám můžu jedině doporučit!


Hezký den! :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty