Mýdlo s tea tree a rozmarýnem

Jednou moje oko padlo na přírodní indickou kosmetiku Auroville a jak už to tak bývá, musela jsem si něco pořídit. A tak jsem do košíku vložila kostku mýdla s tea tree a rozmarýnem. Řídila jsem se jednoduchou rovnicí: tea tree=  boj s pupínky + viděli jste někdy asiata s nepěknou pletí? Já tedy ne.. takže jsem neváhala a objednala. Třeba to bude účinkovat i na mě!





Mýdlo má mít antibakteriální, antimykotické a antivirové účinky, což je na mojí opět zblázněnou smíšenou pleť jako dělané.



Balení je řešeno velmi zajímavě. Mýdlo je totiž zabaleno do banánového listu. Nebojte, lupen nedrobí.. Uvnitř najdete bílou kostičku, která voní typicky mýdlově (překvapivě..). Zrovna u tea tree jsem ale čekala výraznou až nahořklou vůni.




Pění víc než dobře. Z obličeje umyje i to nejmenší smítko, ale nevysuší. Samozřejmě, kdyby jste si s ním myli obličej dvakrát denně, tak může dojít k přesušení.. ale při použití jedenkrát za den žádné potíže nepozoruji (a to mám pleť smíšenou, na tvářích sušší). Občas si ho vezmu do sprchy. Mému dekoltu a ramenům tea tree také svědčí..


Co se týče funkčnosti a pocitu po použití, přirovnala bych mýdlo k mycímu gelu Salcura Antiac (který vydrží půl roku; jedna kostka mýdla padla za měsíc a kousek..).


Do kostky jsem vkládala velké naděje. Doufala jsem, že zmírní výskyt velkých boláků na bradě, které se mi opět vyrojily. To se bohužel nestalo. Nechci říct, že je mýdlo úplně k ničemu, pozitivní výsledky vidím.. ale není natolik účinné, aby vyhubilo všechnu neplechu na mé pleti.

Abych to shrnula: mýdlo je příjemné, jemné, a s drobnějšími pupínky na obličeji i na těle si poradilo. Nevyhubilo ale velké boláky, které mi obličej stále 'zdobí'. Chápu, že se pozitivní výsledky u přírodní kosmetiky projevují pomaleji, než u té drogérkové, ale vymydlila jsem jednu velkou kostku a další se mi nechce kupovat.. Řečeno jinými slovy: jako je to dobrý, ale čekala jsem od toho víc.


Máte nějaký tip, jak na velké podkožní boláky?


Hezký den! :)

Komentáře

  1. Já teda poďobaných asiatů a především Indů a Thajců potkala už dost. :) Zkoušela jsi jílové masky? A taky je dobrá bahýnková maska od Himalaya Herbals. Jinak na beďary hodně pomáhá dodržovat racionální stravování, pitný režim a cvičit, ale to určitě víš.

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem zdravě jím, piju hodně vody a čajů, pohybu mám taky přiměřeně.. tady zakopaný pes asi nebude.
    Jílové masky používám, ale ne příliš často, protože mi pleť docela dráždí, a to nejsem zas taková citlivka. Asi si konečně zkusím pořídit jen čistý jíl, třeba to bude lepší..
    Jestli myslíš tuhle masku od Himalaya, tak s tou moc spokojená nejsem. Nevoní mi, po aplikaci mě pálí obličej a navíc jsem žádné výsledky nezaznamenala. Ale četla jsem na ní spoustu chvály, takže mám možná divný obličej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně si myslím, že k tomuhle mám co říct. Sama mám dost těžké akné (vlastně jsem na to zaměřila i svůj úplně nový blog - ne že bych si chtěla dělat reklamu, na to jsem málo ambiciózní, ale jen pro představu :D).
    Já jsem teď před několika dny začala používat čistý tea tree olejíček - pár kapek na navlhčený tamponek, přetřít obličej dvakrát denně. Mám hodně mastnou pleť, ale v krizových oblastech, což jsou u mě nos a tváře, suší. Naštěstí se to dá zvládnout s dobrým hydratačním krémem (u mě konkrétně Mary Kay - na tu značku mám takový rozporuplný názor - ale krém skvěle zvláčňuje a likviduje šupinky). Nechci to zakřiknout, ale zdá se mi, že to pomalu hojí i ty hluboké podkožní boláky. Každopádně se mi nedělají nové (jen pár nějakých drboných). A znatelně mi to redukuje zarudnutí a trochu se i zmenšily ty hnusné fleky, co mi zůstaly po všech těch předcházejících pupíncích.
    Takže se snažím trpělivě čekat, i když mě teda skoro porazilo, jak rychle se projevil pozitivní účinek. Ono asi ale každému sedne a pomůže něco jiného, bohužel žádná jediná zlatá rada neexistuje... (ale kdyby ji někdo našel, určitě mi o ní řekněte! :D)
    Takže přeji hodně štěstí v dalším boji a hledání (tobě i sobě)! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Čistý tea tree olej jsem dřív také lokálně používala, ale moc mi nevyhovoval. Pupínek sice zahubil, ale pleť okolo docela solidně vysušil. Když jsem ho trochu naředila, účinek to nemělo v podstatě žádný.
    Na tea tree jsem ale nezanevřela a občas ho používám i teď. Někdy mi pomůže, ale někdy pupínek 'zakonzervuje' a ten pak neuzraje, ani se nezahojí a straší na obličeji třeba o týden dýl.. Momentálně mi na klasické pupínky nejvíce pomáhá Sudocrem, ale na podkožáky jsem bohužel nevyzrála.
    Snad nad tou neplechou zvítězíme! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!