Zpevňující antistresový sprcháč

Poslední dobou sprchovým gelům moc neholduji a raději dávám přednost obyčejným tuhým mýdlům, ale sprcháče Natura Siberica mě zaujaly natolik, že jsem si jeden musela pořídit. Sáhla jsem po zpevňujícím antistresovém sprchovém gelu. Už jenom podle názvu to zní dobře, že?

Sprcháč obsahuje výtažky z kosatce sibiřského, plicníku, verbeny, mandlí,  patrinie sibiřské, meduňky a ještě k tomu levandulový a šalvějový olej.



  
Obal je jako u všech výrobků Natura Siberica vyvedený. Moc se mi líbí obrázky kytiček, které jsou v produktu obsaženy. Další velké plus u mě má fakt, že je obal opatřen pumpičkou. Je to praktické, hygienické a sprcháčem zbytečně neplýtváte.


Co se týče složení, to je čistě přírodní a netestované na zvířatech. Na rozdíl od jiných značek, NS jakožto přírodní kosmetice věřím (zdravím Body Farm).



A teď k samotnému sprcháči. Voní naprosto úžasně. Cítím hlavně levanduli a šalvěj, ale každý nos si v tom najde určitě něco jiného. Sprcháč je tekutější konzistence (proto jsem moc ráda za pumpičku) a má fialovo- růžovou žvýkačkovou barvu.

Pění pěkně, jako každý jiný sprcháč obsahující chemii. Pokožka je po použití jemná a nevysušená. Vůni cítím po osprchování jen chvíli, což mě mrzí.

A to je asi tak vše. Co víc si přát od sprcháče: příjemně voní, nevysušuje a stojí rozumný peníz. Příště si nejspíš pořídím další vůni. Škoda, že jsou jen tři..


Koupit můžete třeba tady.
Hezký den! :)

Komentáře

  1. Zpevnění překvapivě nepozoruji, ale ta vůně rozhodně antistresová je :)

    OdpovědětVymazat
  2. díky za tip, momentálně hledám sprcháč bez SLS, protože jsem zjistila, že mě tato složka strašně přesušuje pokožku :( NS mě vůbec nenapadla, i když ji mám v hledáčku už dlouho, takže jdu konečně objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsem tě inspirovala, protože tento kousek za vyzkoušení rozhodně stojí!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkně voní a oceňuji velké balení. Jinak máš moc pěkný blog s jupíí jsem 100 čtenář :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky ses trefila ;) Právě,nejlepší je na NS to velké balení, které mi přijde pomalu bezedné..!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!