Super účinky Super séra?

Tuhle tu vodičku určitě znáte, je tak profláknutá, že po ní touží po ní touží snad každá mastňačka či slečna s problematickou pletí. Tohle posvátné sérum jsem už jednou měla v testovací velikosti, ale popravdě, nijak zvlášť mě nezaujalo. Jako nebylo špatné a za samotnou pořizovací cenu bych si jej i koupila, ale eshop Silk Naturals má docela nešťastně vysoké poštovné.. takže se vám nákup docela prodraží. Já jsem to svoje naštěstí podědila.



Balení se mi opravdu líbí, na první pohled vypadá pumpička prakticky. Ale! Abyste píst zmáčkli, musíte docela silně zabrat. A když docela silně zaberete, řídké sérum vyprskne ven a kamkoliv jinam, než na nastavenou ruku. Docela plýtvání...



Složení sice není certifikované, ale na druhou stranu vypadá velice sympaticky. Líbí se mi výtažek z dýňových semínek a semínek tamarindu. Hlavně druhý jmenovaný mi nepřijde v kosmetice moc obvyklý. Hlavní účinnou látkou na pupence, ale taky vrásky a hyperpygmentaci a dehydratovanou pleť má být niacinamide ( forma vitaminu B3), jehož funkce podporuje vitamin C.


No, poučena z předchozích nezdarů a ze zkušeností trb jsem sérum na celý obličej používala od den, kombinovala jsem s bezedným fluidem od Mádary. Ze začátku byla pokožka jemná a všechno vypadalo dobře. Ale.. po delší době (no tak po 14 dnech) jsem zpozorovala horší stav pleti. Pokožka se hůře regenerovala, objevovaly se červené fleky, pupence na bradě byly více viditelné a jen tak se nechtěly vzdálit ze své pozice.

A jako bonus, pleť byla brutálně vysušená! Na bradě a na čele, která je normálně v pohodě, se nejdříve objevily suché šupinky a pak i bílá svědivá krupička. To jsem už zavelela na ústup a začala se mazat šalvějovým mlékem, po týdnu Bio Aroma a za chvíli bylo vše v pořádku.



Ale jsem člověk šetřivý, tak jsem chtěla dát séru šanci jako lokální péči. Po mádařím fluidu jsem na pupenec ťupla malé množství séra.. a nic. Nestalo se zhola nic. Pupenec tam byl, možná ještě zarudlejší než kdy dřív, nechtěl se hojit a pak ani nechtěl zmizet flíček po něm.

Tak si to shrňme. Myslela jsem si, že sérum sice není nějak úžasně funkční, ale že pleti alespoň trochu (nějak neviditelně?) prospívá. Neprospívá. Pokožku dehydratuje a zhoršuje její přirozenou schopnost regenerace i při méně frekventovaném použití.

Měly jste Super sérum či nějaký jiný produkt od Silk Naturals nebo vás odradilo to blbé poštovné? Láká vás některý SN kousek ke koupi?

Výzva: Pokud chcete vyzkoušet účinky séra na vlastním čumáku, neboť se domníváte, že by zrovna vám mohl vyhovovat, nabízím cca větší třetinu (10 ml) k odběru.

Hezký den! :)

Za poskytnutí velkého balení děkuji své úžasné čtenářce Veronice!

Komentáře

  1. Věta ,pupence se nechtěly vzdálit ze své pozice, mě rozsekala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už ta situace není dobrá, tak jí aspoň vtipně podat..

      Vymazat
  2. Vysušuje jako prase. Ideální je používat ho tak týden a vysadit. Blbý je, že když ho pak člověk zase nasadí, tak ty účinky už nejsou zdaleka tak dobré... Já měla jednou a už jsem další nekupovala. Já vyzkoušela od SN spoustu věcí, ale to bylo v době, kdy byl dolar za 14, blahé paměti... A i pošta byla o něčem jiným. Ale super je ten jejich minerální makeup, vypadá to strašidelně, že si to člověk musí sám míchat, ale nic to není a je (nebo byl :-) ) fakt dobrej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tedy pozitivní výsledky neviděla ani po tom týdnu. Pleť je sice jemná, ale to je asi tak všechno.. Jo, ta jejich dekorativka se mi taky zdá super! :)

      Vymazat
  3. Skvělý recenze, za všechny děkuji. Vím, co si nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuji za recenzi! to je asi první negativní na kterou jsem do této doby narazila! přesto mě však nedokázala (hlavně díky oslavným ódám trb!) zcela odraditi a stále prahnu po vyzkoušení na vlastní čumák, takže pokud se ti séra ještě nepodařilo zbavit, hlásím se jako nový pokusný králík! T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb mě taky navnadila, ale bohužel.. Pokud máš, zájem, napiš mi mail a dohodneme se :)

      Vymazat
  5. Tak to je škoda, že ti stejně jako mně nevyhovovalo. Třeba třetí majitelce přinese víc užitku:) Mě právě taky vysušovalo, ale protože netrpím na pupínky, nedělalo mi jinak prostě nic:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom jsem se na něj tak těšila.. ale tak to u mě většinou bývá, čím víc se na něco těším, tím je to pak horší/posere se to :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!