Na dovolenou (léto 2018)

Původně jsem to chtěla pojmout tak nějak minimalisticky, ale nakonec si s sebou balím svou kompletní výbavu. Vlastně toho ani není moc a tím spíš nemám chuť se o něco ochudit. Takže zde prosím vidíte v celé kráse moji každodenní rutinu pro letošní léto.



Odlíčit: Alverde mycí krém se sprašem
Dřív (s mastnější pletí) jsem z tohoto odličovače moc nadšená nebyla. On je docela dost krémový a navíc obsahuje i oleje a na mastnou pleť byl až příliš pečující. Po letech jsem se k němu ale vrátila a nemůžu si ho vynachválit. Současnou sušší smíšenku hezky vyčistí a zklidní, z části podle mě může i za tu pěknou pleť (téměř) bez pupínků.

Dočistit a tonizovat: růžová voda Zahir
Růžovku od Zahiru mám ráda. Voní mi asi ze všech růžových hydrolátů nejvíc a tak bych se v ní nejraději i koupala. Používám ji jak na tamponek k dočištění pleti, tak k navlhčení pokožky před mazáním krému/gelu/oleje.

Trochu namazat: Aloe vera gel Santaverde
Před lety patřil tenhle Aloe gel k mým favoritům, ale letos na jaře jsem se po něm začala osypávat. A tak jsem nějak došla k tomu, že kvalitní Aloe dlouhodobě mazané na mou již sušší pleť se mi evidentně odvděčí ucpáváním pórů. Naštěstí máznutí sem tam pokožka toleruje, takže si hydratačních účinků užívám alespoň ob den nebo dva.

Hodně namazat: antioxidační sérum A'kin
Jinak mažu olejovým sérem, momentálně padla volba na to od A'kin. Má krásně zlatavou barvu po rakytníku a šípku. Kromě toho obsahuje i zajímavější věci, extrakty z granátového jablka, amarantu nebo klanoprašky. Je fajn, lehké, dvě tři kapky na vlhkou pleť a bez problémů ho dávám i pod mmu.

Instantní fotošop: tamanu olej Fushi
Asi jsem objevila zázrak. Tamanu nemažu pravidelně, většinou po masce nebo kapku dvě do Aloe vera gelu. Do rána má pleť krásnou sjednocenou barvu, vypadá odpočatě, svěže, zdravě. Skvěle hojí pupínky v jakémkoliv stádiu a protože má antibakteriální účinky, pupínků ani tolik není. Takovýhle wow efekt jsem u žádného pleťového produktu nezaznamenala. Třeba sérum Wooden Spoon je moc fajn, ale na čisté tamanu nemá.

Pupínky: zinková mast Weleda
Na prvotní lokální ošetření pupínku je nej zinková mast (jo, opravdu ta na opruzeniny :-)). Stačí malá ťupka a do rána je to nejhorší pryč, pupínek vysušený/sušší, zarudnutí pryč.

Maska: rašelina od Turbliss
Tohle je suverénně nejdražší bahno co jsem kdy měla, ale fakt za to stojí. Pleť vyčistí a zklidní, navíc i krásně vypne a tonizuje. A taky perfektně čistí póry do hloubky jako nic jiného. Jako taky docela soutěží o označení instatní fotošop! A pokud ho ještě použiju v kombinaci s tamanu olejem... už dost lidí se mě ptalo, kde že jsem to byla na dovolené :-)

Peeling: lufa
Poslední dobou skoro vůbec nepeelinguju a když už tak jemně, takže lufa je nejlepší volba. Hlavně vydrží věky, je malá, skladná, použijete ji samotnou nebo s oblíbeným odličovacím produktem...

Komentáře

  1. ahoj, díky za tipy, jen u té Weledy nemyslíš měsíčkovou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to ta měsíčková řada Calendula... přesně se to jmenuje myslím Měsíčkový kojenecký krém :)

      Vymazat
  2. Děkuji mnohokrát za tip na instantní fotošop :-D To potřebuji! Chtěla bych se zeptat, zda má nějakou specifickou vůni? Mám problémy s ucpáváním pórů, myslíš, že by pro mě tento olej byl vhodný? Děkuji!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamanu je nekonfliktní, na stupnici komedogenity je na 2 a navíc je na akné a problematickou pleť vysloveně doporučován. Nevoní zrovna dvakrát super... docela mi to připomíná kořeněnou hrachovou kaši, ale po chvilce na pleti to zmizí. A třeba ten od Fushi mi voní lépe jak od Nobilis Tilia, takže si to chce nejlíp vyzkoušet.

      Vymazat
  3. alverde milujem to su proste vyborne produkty ♥a tento vyzera super ešte som o ňom nepočula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je asi nejlepší Alverde produkt co se týče poměru cena/výkon!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru