A řasenkou roku se stává..!

Asi před pěti lety jsem se seznámila se značkou Yves Rocher, kde mi hned k prvnímu nákupu dali zadarmo jakousi řasenku. Vyzkoušela jsem jí a páni.. to bylo super! Jedním tahem krásné, neslepené a dlouhé řasy! Přesně, jak říkala reklama. Moji lásku bohužel přestali loni (vlastně už předloni) vyrábět a uvedli novou kolekci malovátek, které nejsou zdaleka tak dobré, jako ty staré. 


zdroj

A mě nezbylo nic jiného, než si najít novou lásku. Nelitovala jsem peněz ani času a přes kamarádky a různé diskuze jsem hledala tu pravou. 



Řekla bych, že moje řasy jsou docela husté a tmavé, takže jsem měla u většiny řasenek problém se slepováním. Dalším problémem bylo drolení a otiskování a rozmazávání se všude možně po obličeji. Nakonec jsem po ročním boji našla uspokojivou náhradu za moji lásku z Yves Rocher. Jsou vlastně dvě.  




První vítězkou je Maxfactor Eye Brightening pro zelené oči. Řasenka má plastový kartáček, který se mi zprvu nelíbil, ale zvykla jsem si na něj. Na kartáček se nabere řasenky tak akorát, takže nedochází ke slepování. Naopak kartáček řasy krásně rozdělí a pročeše.




I co se výdrže týče, jsem spokojená. Řasenka není voděodolná, ale vydrží na svém místě celý den bez nežádoucích šmouh pod očima, se kterými jsem měla vždycky největší problém. A to i v parném létě.. A nevysychá a nežmolkuje. Jediné, co mi nelíbí, je cena, která se pohybuje kolem 200Kč. Ale já si počkám na výprodej :)


Druhou vítězkou je Oriflame Beauty Power Curl, kterou jsem dostaladarem, a náhoda tomu chtěla, že mi opravdu vyhovuje.




Kartáček mě ze začátku zaskočil, na jedné straně jsou delší chloupky, než na druhé. Ale naučila jsem se s ním správně zacházet a řasy mám krásně rozčesané a natočené. Opět, na kartáček se nabere řasenky akorát ( což nemůžu říct o její kamarádce prodlužující řasence Oriflame Beauty Edless Lash). Mohu potvrdit i celodenní výdrž beze šmouh a žmolkování. Tuto řasenku ale nemám natolik dlouho, abych mohla říct, jestli bude takhle skvělá i po delší době používání, ale po 2 měsících zatím nevysychá, ani nedělá jinou neplechu.


S touto dvojicí jsem momentálně moc spokojená.. otázka je, jak dlouho mi to vydrží..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru