Kdo maže..

.. tomu nepraskají rty!
Ať je roční doba, jaká chce, na jelení loje a balzámy všechno druhu jsem prostě úchyl. Teď v zimě rty trpí ještě víc a já mám alespoň o výmluvu navíc, proč si kupovat další a další balzámky do zásoby.

Nejsem vyloženě vybíravý typ, ale taky nesnesu úplně všechno. Dřív jsem například měla hodně ráda Astrid, ale hodně se pokazil, divně voní a vůbec rty nepromaže. Podobně nepěknou zkušenost mám s heřmánkovým balzámem na rty z Rossmanna. Mazal sice uspokojivě, ale byl divně cítit (asi díky bio složení), a pokaždé, když jsem si olízla rty (což dělám často), jsem dostala dusivý záchvat kašle (že by alergie?).

Teď vám ale představím svoje favority, které seženete za docela uspokojivé ceny.


První, a asi nejstálejší, je Body Basics Lip Balm. Vyzkoušela jsem snad všechny příchutě, které nabízejí a všechny se mi zamlouvají (tedy až na olivový). Krásně voní a promastí tak akorát. Balzám obsahuje vazelínu, včelí vosk a mandlový olej. Vadí mi jedině kelímkové balení, které není zrovna hygienické, takže ho používám raději na doma. Kelímek 15 gramů jsem většinou kupovala za 60Kč.


Mým drogérkovým favoritem je Balea Lippen Pflege, jedno, jaká příchuť. Vyzkoušela jsem snad všechny a se všemi jsem spokojená. Hezky ovocně voní a jemně rty zabarví. Balzámy mají obsahovat výtažek z heřmánku a ricinový olej. Balení 4,8g pořídíte v DM kolem 30Kč.


Dražším, ale zato výborným společníkem do mrazivých dnů (ne, že by letos nějaké byly), jsou balzámy od Yves Rocher. Nejvíce mému nosu lahodí mandlový a teď jsem si ze zvědavosti pořídila kokosový. No co, do zásoby se hodí! Mandlový balzám obsahuje překvapivě mandlový olej, vazelínu a včelí vosk. U kokosového jsem si všimla až teď, že složení chybí.. Každopádně s jeho mandlovým kolegou jsem velmi spokojená a mám už několikáté balení. Krásně promaže, zjemní a rty nemají šanci popraskat. Za 4g obsahu většinou zaplatíte kolem 80Kč, když nakoupíte v akci, nebo na zákaznickou kartu, zaplatíte zhruba polovinu. A to se vyplatí! :)

Jednou jsem naprostou náhodou sáhla v Marks&Spencer po balzámu na rty Lip Care, protože jsem v kabelce měla jen ten dráždivý z Rosmanna. O to větší bylo moje překvapení, když jsem si přečetla složení: ricinový olej a včelí vosk hned na prvních místech. A maže opravdu výborně! Rty jsou krásně jemné, vláčné a vyživené. Za 4g výrobku jsem dala 35Kč, co z něj dělá snad nejlepší balzám v poměru kvalita/ cena, co jsem kdy měla. (pozn.: bohužel jsem ho už od té doby v žádném M&S neviděla.)


Pro mě nejnovějším překvapením je Tesco balzám.  Jsem zvyklá kupovat Tesco pizzu, Tesco jar na nádobí i Tesco baterie a vím, že se vyrábí i různé sprchové gely a šampony, ale balzám na rty pro mě byl překvapením. Značka se jmenuje Extracts a na první pohled vůbec nevypadá lacině. Balzámy v krabičce spíš vypadaly jako dražší kosmetika..

zdroj

V balíčku jsou tři balzámy: granátové jablko s šípkem, mango s nektarinkou a citron s bergamotem.  Ta vůně je naprosto báječná.. Co se týče složení, balzámy mají obsahovat přírodní ingredience, díky kterým jsou husté a řádně rty vyživují. S tím souhlasím, jen by mohly být malinko mastnější. Kelímkové balení z nich dělá super voňavý balzám na doma. 3x 7ml koupíte kolem 70Kč. (pozn.: značka Extracts vyrábí i další kosmetiku, jako jsou lesky na rty, tělová másla, či sprchové gely.. taktéž v atraktivních baleních.)


To by bylo z mojí sbírky mazadel zatím vše. Jak vidíte, jsem na ně opravdu vysazená!

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru