Moje péče o pleť

O pleť se sice starám pravidelně, od mých 12ti let, ale stále bojuji s pupínky, mastnou začervenalou pletí a podobnými šílenostmi. Pokaždé, když si koupím nový krém, či pleťovou vodu, tajně ve skrytu duše jásám, že tohle bude pro mě to pravé ořechové a já konečně budu mít obličej, jak dětskou prdelku.. ale ono nic! Za celou tu dobu jsem bohužel nenašla žádný zázrak, který by mě těchto problémů zbavil, ale na druhou stranu.. několikrát jsem rezignovala a na krémování a čištění se vyprdla, což se mi vymstilo hned druhý den tuctem nových pupínků..

Jak jste mohli postřehnout z předchozího výčtu, mám smíšenou pleť s mastnou T- zónou a rozšířenými póry. Momentálně se moje každodenní péče ustálila na několika osvědčených produktech. Dodám jen, že se moc nelíčím a makeup je mým úhlavním nepřítelem č. 1, takže nespotřebuji ani moc odličovadel a podobných věcí.


Večer si obličej opláchnu vlažnou vodou (nepoužívám nic voděodolného) a umyji čistící pěnou s mořskými řasami od Ryoru. Tuhle pěnu z řady Aknestop používám již od puberty a nemůžu si ji vynachválit. Příjemně voní, zbytečně nevysušuje a pleť krásně vyčistí. Líbí se mi i praktické dávkování pumpičkou.
Pokud mám nalíčené oči, zbytek malovátek odstraním dvoufázovým odličovačem s chrpou od Yves Rocher.  Na rozdíl od jiných odličovačů nepálí a stačí ho trocha.




Čistící pěna od Ryoru a odličovač očí od Yves Rocher

Poté na vyčištěnou pleť nanesu krém. Oblíbila jsem si Pure Nature Tea Tree and Rosemary Oil od Oriflame. Jemně a svěže voní po tea tree (uznávám, že to nemusí být každému příjemné), krásně se vstřebává, hydratuje a můžu říct, že i docela solidně matuje a stahuje póry. 



Pure Nature Tea Tree and Rosemary Oil od Oriflame

Když mi vyraší nějaký pupínek, ničím ho za pomoci Antiakné roll- on od Ryoru (taktéž řada Aknestop),  nebo korekční tyčinky Pure Nature Tea Tree and Rosemary Oil opět od Oriflame.



Ryor Aknestop
Oriflame Pure Nature: dvousložková tyčinka na pupínky je super,
zato vodička za  ní v účinnosti pokulhává (ale je výborná na komáří štípnutí).


Jednou až dvakrát týdně aplikuji  na vyčištěný obličej pleťovou masku, teď nejraději ty od Freemana: Antistresová maska s minerály z Mrtvého moře, nebo Enzymová pleťová maska s ananasem. Obě dvě ksichtík krásně zjemní, odstraní odumřelé buňky a pleť (alespoň na chvíli) prozáří. Na masky jsem sice flákač, ale zvažuji koupi dalších masek od tohoto výrobce.


zdroj

Ráno si obličej opět opláchnu vlažnou vodou, vyčistím micelární vodou Bioderma Sensibio, nebo Sébium. Střídavě používám obě micelárky, krásně vyčistí do posledního smítka a zbytečně nevysušují. Co se týče funkčnosti, rozdíl mezi nimi nevidím. Můj mlsný nos ale dává přednost té zelené, protože úžasně jemně a nevtíravě voní. Obličej si opět natřu krémem Pure Nature Tea Tree and Rosemary Oil od Oriflame.


Rozhodně neříkám, že mnou uváděné postupy jsou správné a všichni by se jimi měli řídit.. to ne. Každému vyhovuje jiný postup a měl by si ho vychytat. Já jsem s tímto spokojená.. tedy přesněji řečeno: byla jsem spokojená až do nedávna, kdy mě chytla moje puberťácká láska: Vichy. Dřív jsem si ho objednávala každé Vánoce a teďjsem to po letech udělala znovu.. Myslíte, že jsem teď spokojenější? O tom zase příště..

Hezký den!:) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty