Lak na nehty Essence I'm so very

Na laky Essence jsem pokukovala již delší dobu, ale stále jsem neměla odvahu si je pořídit. Hlavně po tom, co značka celkově změnila design a tím prý i kvalitu..

Ale nebyla bych to já, kdybych jednoho dne neodolala. Vlastně mě k tomu navedl přítel.. že prý laky vypadají dobře a že bych je za tu cenu měla zkusit. Dokonce mi i sám vybral cihlovo- červenou barvu v odstínu 117 I'm so very.





V lahvičce barva vypadá oproti klasické červené, na kterou jsem běžně zvyklá, až moc 'zrzavě', ale na nehtech se to srovná.




Líbí se mi, že štěteček je zploštělý a dobře se s ním pracuje. Lak jako takový má trochu hustší konzistenci, takže se obávám, že za chvíli po otevření začne houstnout (vysychat) ještě víc. Teď za čerstva se s ním ale pracuje dobře.


Co mě ale trápí u všech laků, je slabá výdrž. Jedno, jak drahý a údajně kvalitní lak si koupím, do dvou tří dnů je stejně dole.. U Essence jsem realisticky za 40Kč nečekala žádný zázrak.


Nalakovala jsem si nehty, použila svrchní lak Sally Hansen.. a byla jsem docela překvapena. První dva dny lak přežil celkem v pořádku. Třetí den se ale lak začal odlupovat po kusech, protože jsem se máchala v horké vodě.



3. den: myla jsem nádobí, takže je lak na odpis..

Na konec bych ještě chtěla dodat, že se lak dobře odlakovává. Nevím jak vy, ale já mám vždycky s barevnými laky, obzvlášť s těmi do červena, problém. Většinou se na nehtech patlají a nehezky zabarví nehet i kůžičku okolo. Většinou musím použít více vatových tamponků.


Na tenhle lak od Essence stačí vatový tamponek jeden, nikde není nic rozmatlaného ani začervenalého a nehty nejsou po odlakování zažloutlé, jako se mi často stávalo. Takže alespoň nějaké plus..



Na závěr bych řekla, že lak Essence I'm so very má na mých nehtech stejnou výdrž, jako daleko dražší laky, které se honosí až 10 denní výdrží (to bych chtěla vidět..).


Pokud nechcete zbytečně utrácet, nebojte se a jděte do toho. Při použití top coatu je výdrž celkem dobrá a lak udělá parády víc, než dost. Sečteno podtrženo, za 40Kč lak podá docela dobrý výkon. (Jen se obávám, co bude dělat, až začne vysychat..)


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty