Pleťové masky Freeman

Jak jste si mohli všimnout v článku o každodenní péči o pleť, mám v oblibě masky od značky Freeman. Tato  značka rádoby přírodní kosmetiky vyrábí nejen pleťové masky, které jsou u nás asi nejrozšířenější, ale i pleťové krémy, krémy na ruce a nohy, tělové mazání a sprchové gely. Všechny tyto výrobky báječně voní, protože obsahují výtažky z ovoce.


Já jsem si od této značky zatím pořídila jenom již zmiňované masky. V drogeriích sice nesměle pokukuji po dalších krásně vonících výrobcích, ale cena mi přijde přehnaně vysoká.



Masky z řady Feeling Beautiful seženete je v drogeriích Rossmann ( 160Kč), nebo v Tetě (130Kč). Mají celkem slušný výběr. Já si pořídila ananasovou enzymovou masku a anti- stresovou masku s minerály z Mrtvého moře. Jak už jsem říkala před tím, oba výrobky úžasně voní.


Ananasová maska obsahuje podle výrobce extrakt z ananasu a opravdu voní jako čerstvě rozkrojený ananas, takže by jste ji nejraději snědli.. Maska je světle žlutá, má hustší konzistenci a obsahuje drobounké peelingové částečky. Po nanesení na obličej se nechá deset minut působit a pak se opláchne vlažnou vodou.



Opravdu, po aplikaci je pokožka hebká a svěží. Jemňounký peeling pleť krásně promasíruje. Na to, že mám smíšenou pleť, na sušších tvářích nepociťuji pnutí ( ale pro jistotu se namáznu krémem). 


Anti- stresová maska s výtažky z Mrtvého moře voní docela zajímavě, tak nějak neurčitě svěže. Ale vůně je to příjemná a ne nijak výrazná. V obchodě mě nenapadlo blíže prozkoumat obsah a nenapadlo mě, že když je modrý obal, mohl by být modrý i obsah.. ano, maska je sytě modrá a po aplikaci na obličej vypadáte trochu jako šmoula:) Naštěstí to nemá vliv na její účinnost. Maska je hodně hutná a jde docela těžko vymáčknout z tuby. Na obličeji se opět nechá deset minut působit a pak se smyje, což jde o poznání hůř, než u její ananasové kolegyně. Jestli nechcete mít koupelnu vytopenou modrou vodou, raději si masku smyjte ve sprše.




Poprvé jsem si masku nanesla na celý obličej, jelikož je prý vhodná pro všechny typy pleti. Po chvíli mě ale začala sušší pokožka na tvářích pnout. Vydržela jsem to ale předepsaných deset minut, za které mi půlka obličeje stačila zčervenat.. Ale namázla jsem krémem a zas bylo dobře. Za sebe bych masku na sušší pleť nedoporučila, ale na mastnější je moc příjemná. Stáhne póry, zmírní začervenání po nejrůznějších pupíncích a celkově sjednotí barvu smíšené pleti.


S oběma kousky jsem spokojená, pozitivní účinky vidím, ale nejsem si jistá, jestli to za těch 150 kaček stojí. Každopádně, jestli chcete funkční masku z drogérie, doporučuji!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!