Pomerančový balzám na rty Balea

Jak jste si mohli všimnout, miluji nejrůznější mazadla na rty. Jedno jaké.. hlavně, aby voněly! Proto, když jsem v DM drogerii zbystřila nový balzám na rty, neváhala jsem a hned jsem po něm sáhla..



Už v prodejně jsem byla uchvácena představou vůně čerstvého pomeranče.. Z předchozích zkušeností s Baleou vím, že všechny jejich balzámy voní opravdu úžasně (viz. balzámy s melounem a malinou).


Jako všechny kelímkové balzámy od Baley, má i tenhle vyvedený roztomilý obal. Sice mi trochu vadí, že je to další balzám v kelímku a budu ho používat spíš na doma.. ale nevadí. Pro tu vůni bych mu odpustila všechno!


Vůně je opravdu báječná. Jako čerstvá pomerančová šťáva.. hned se mi začínají sbíhat sliny:) Balzám má trochu hutnější konzistenci (stejně, jako předešlí kolegové). Sice obsahuje vazelínu, ale ani při pravidelném mazání v chladnějším období rty zrovna moc nehydratuje. Na léto bude však ideální.

Pokud jste ujetí jako já na ovocné vůně, neváhejte a balzám si kupte! Pokud máte hodně suché rty a hledáte víc, než jen líbivou vůni, raději nekupujte. Mohli by jste být zklamaní..

Balzám o velikosti 10 gramů koupíte v DM drogerii za 40Kč.

Hezký den! :)

Komentáře

  1. ja ho mam tiež a hned čo ma napadlo po ovoňaňí bol pomarančovž džus :))Romy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty