Sally Hansen Nail Shine Miracle

V pobláznění z krásně barevných laků od Sally Hansen jsem si koupila i top coat od stejné značky. Naštěstí byl za polovic.. I přesto se mi zdála cena za obyčejný svrchní lak docela přehnaně vysoká, takže jsem na něj pohlížela jako na něco zázračného, co mi udělá opravdu krásné nehty mávnutím proutku. Ale pojďme popořadě.. 



Lak byl zabalený v papírové krabičce a ve folii, takže jsem alespoň měla jistotu, že mi do něj nikdo nevlezl. Za balení 13,3ml jsem dala kolem 100Kč. 



Lak můžete nanášet na barevný lak, nebo rovnou na holé nehty. V obou případech by se nehty měly krásně lesknout. Životnost barevného laku na nehtech by se tímto top coatem měla prodloužit o několik dní, tím spíš, že si jím nehty můžete přelakovat, kdykoliv se vám zamane. Tolik z oficiálního popisu.




Já to vidím poněkud jinak. Naštvala jsem se hned při první aplikaci. Štěteček není zrovna nejhustší a mě z něj okamžitě vypadlo několik chloupků, které se mi přilepily na nehet.. Naštěstí zůstal štěteček funkční i po téhle nehodě. Lak se aplikuje celkem dobře. Je trochu víc tekutější, takže se dobře 'roztírá'.


A jak to zázračně funguje? Podle mě to žádný zázrak není.. je to obyčejný a  ne moc kvalitní svrchní lak. Životnost barevného laku sice prodlouží, ale nijak závratně. Když si totiž aplikuje samotný top coat na nehty, můžete pozorovat, jak se během jednoho dne z 50% oloupe! A to jsem prosím nemyla nádobí, ani nedělala jiné domácí práce. 




Jediné plus, které mu musím přiznat je, že při použití na barevný lak se nehty krásně lesknou a opravdu to má efekt právě nalakovaných nehtů. Ten ale vydrží tak do druhého dne a vy musíte znova přelakovávat. A tady přichází další potíž. I když budete dávat tenkou vrstvu laku, při třetí (někdy i druhé vrstvě) top coatu, se vám na nehtech začnou objevovat bublinky.. a lak z celého nehtu se začne po velkých kusech odlupovat.


Sečteno podtrženo, i za tu stovku je to pěkně drahá sranda, která se vůbec nevyplatí. Lepší investicí jsou podle mě svrchní a podkladové laky Miss Sporty, které stojí zlomek ceny a poslouží vám daleko lépe.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru