Spotřebováno za únor

Nejkratší měsíc utekl opravdu rychle. Já jsem ale stihla rychle vypotřebovat docela dost věcí:) A jak jsem s nimi byla spokojená?

Známkovat budu jako ve škole:

1: výborný výrobek, který si koupím (kupuji) znovu.
2: výrobek je fajn, ale odradila mě na něm parfemace, balení, .. O další koupi budu možná uvažovat.
3: výrobek není špatný, ale nesplnil, co sliboval. Sama si ho už nekoupím.
4: výrobek mě ničím nezaujal, spíš naopak ( parfemace, účinnost). Už nikdy si ho nejspíš nekoupím.
5: výrobek mě zklamal (vyrážka, vysušení) a o jeho další koupi vůbec neuvažuji.





1. Osvěžující šampon Garnier Ultra Doux
O tomhle šamponu jsem tu už sice psala a vychvalovala ho, ale po spotřebování celé lahvičky jsem změnila názor. Ano, šampon ze začátku působil na moje mastné vlasy blahodárně. Byla jsem zhruba v půlce balení, když mi vlasy začaly elektrizovat, byly rozlítané a konečky suché. Sice jsem pak Ultra Doux střídala s jinými šampony, ale vlasy byly pořád rozlítané a těžko se upravovaly..
Konečná známka: 5.





2. Balea krém na nohy s ureou
Výrobek je určen pro velmi suchou pokožku a tu já na chodidlech opravdu mám. Krém voní neurčitě sladce chemicky, což mi sice nejde zrovna pod nos, ale pro jeho účinnost mu to ráda odpustím. Suché paty zjemní. Rychle se vstřebá, takže nemusím jít chodit spát v ponožkách.. Po prvním balení jsou nohy o poznání hladší. 
Známka: 1-.

3. Chladivý gel na nohy s levandulí
Gel na nohy od Yves Rocher používám nejenom v létě, protože mi nohy otékají celoročně. Gel je skvěle zchladí, zmírní otoky a nohy provoní po levanduli. Vadí mi jedině, že nohy nepromastí a já je pak musím namazat dalším krémem.
Známka: 1-.


4. Balea čistící pleťové náplasti
Náplasti jsem zahlédla náhodou v drogerii a hned jsem je musela mít. Značku Balea mám ráda a jsem s ní spokojená, tak co by bylo špatného na těchhle náplastech.. Já vám to ale povím! Strašně chemicky smrdí a na nose při i po aplikaci svědí.. Abych jenom nepomlouvala, musím říct, že náplasti opravdu vytáhnou kde co a pleť je vyčištěná a matnější.
Známka: 4.


5. Deodorant Rexona
S prominutím se potím jako vrata od chlíva a tohle je jediný drogérkový deodorant, který mi pomáhá. Vyzkoušela jsem všechny varianty vůni a se všemi jsem spokojená. Rexona: nezradí tě :)
Známka: 1.

6. Balea balzám na rty s malinou
Balzámy od Baley miluji hlavně kvůli jejich vůni a u tohoto malinového je tomu stejně tak. Co mi na něm vadí, je kelímkové balení. Druhým mínusem, hlavně pro majitele suchých rtů, je fakt, že rty nějak extra nepromaže (sice tady hudruju, ale už mám doma jeho pomerančového kolegu..).
Známka: 2.


7. Kapsle omega 3 s lososovým olejem
Rybí tuk mi doporučila kosmetička na zlepšení stavu pleti. Po jednom balení a dvou měsících je těžko posoudit, ale změnu nevidím. Na druhou stranu je omega 3 zdravá pro srdce, tak proč jí neužívat..
Známka: 3.

8. Klas Imuno C komplex
Když jsem si libovala, že jsem se nadobro zbavila aftů, zapomněla jsem pořádně zaklepat na svoji dutou hlavu.. Teď jsem využívala krabičku Imuno komplex a afty díky bohu zmizely (ťuk, ťuk). Otázkou jen je, na jak dlouho.
Známka: (zatím) 1.

Tento měsíc byl z hlediska kosmetiky docela úspěšný. Nenarazila jsem na nic, co by mě vyloženě znechutilo a nebyla bych ochotná to vypotřebovat až do konce..


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!