Chloupky musí pryč..!

Již léta řeším, jak co nejspolehlivěji a zároveň nejlevněji odstranit chloupky pryč z inkriminovaných partií. A teď jsem na to myslím kápla!

Zrovna, když měla drogerie DM akci 20% na celý nákup, zoufale jsem potřebovala nové holítko a v regále mi padl pohled na jejich značku Balea. Na první pohled vypadá jako každé jiné lepší holítko. Tak proč to nezkusit, že?







Koupila jsem si holítko se dvěma výměnnými hlavicemi (cca 120Kč), 6 náhradních hlavic (cca 60Kč) a ještě k tomu pěnu na holení. 

Holítko má  tři břity a ochranný pásek s výtažky z Aloe Vera. Nedávno jsem v DM potkala holítko Balea i s pěti břity.. Navíc, v balení dostanete praktický stojánek (lepší by byl s přísavkami), kam můžete holítko ukládat na odpočinek. Z druhé strany je zásobník na výměnné hlavice. Překvapilo mě, že jak holítko, tak 'náhradní díly' jsou vyrobeny v USA ( a docela se designem podobají dražším Gillette). Holí dobře, moc nevím, jak takovou věc hodnotit.. vydrží dlouho ostré.



  

Co se týče pěny na holení, ani té nemám, co bych vytkla. Líbí se mi, že po zmáčknutí rovnou vyleze pěna, ne gel, který se musí napěnit. Pěna je docela hutná, takže jí stačí málo. Hezky voní.. prostě pěna na holení. Osobně mezi touhle od Baley za pár korun a nějakou drahou značkovou rozdíl nevidím.




Po oholení jsou nohy hebčí a nejsou tak suché, jako když se holím za pomoci sprchového gelu. Zatím se mi nestalo, že by mi vyskákaly červené tečky, nebo něco podobného.Takže výsledek je velmi uspokojivý!


Oba výrobky používám už natolik dlouho, že můžu popravdě říct, že jsou fajn. Holím se ob den a jedna hlavice mi při tomto tempu vydrží měsíc (na koleji; doma vydrží měsíce dva). Venus a jí podobné jsem vyhazovala po poloviční době. Pěna na holení je taky fajn, funkčností mi opravdu přijde jako leckteré výrobky.. a svůj úkol splní na jedničku.


Za mě mohu tyhle dva produkty od Baley jedině doporučit a až mi dojdou, koupím si je opět a znovu..


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!