Gabriella Salvete lak na nehty se zpevňovačem

O svém zklamání s lakem od Gabrielly Salvete jsem psala v jenom ze svých prvních článků. Lak se odlupoval a tak se z něj úspěšně stal lak na nohy..

A teď se mi stala docela vtipná historka. Nedávno přišla na návštěvu mamčina kamarádka a přinesla mi lak na nehty.. Ano, byl to lak GS. Dokonce to byl ten samý odstín, jaký jsem si tenkrát sama koupila (kamarádka ví, jak jsem zatížená na fialovou). A ať si lak hned vyzkouším, že se jí moc líbí a že je zvědavá, jak na mě bude vypadat.. Neměla jsem to srdce jí říct, že to není žádná sláva a šla jsem si nehty nalakovat.



Barva, jako taková, se mi moc líbí.

Od minula (cca půl roku), co jsem lak téhle značky neměla v ruce, se opravdu změnil.. akorát ještě k horšímu.


Lak má kulatý štěteček se kterým se mi zrovna nejlíp nepracuje, ale to je můj problém. Za největší chybu tohoto laku považuji jeho konzistenci. Minule mi lak přišel tak akorát. Teď bych ho nazvala opravdu hodně tekutým, až vodovým. Pořádně jsem ho protřepala, ale žádná změna se nekonala.


Začala jsem lakovat. Díky tekuté konzistenci se s lakem špatně pracuje. Na středu nehtu nechce držet a spíš se roztéká do stran na okolní kůžičku. Chce to nabrat menší množství laku a pracovat hodně rychle a tomuhle stékání zabránit.. na levé ruce se mi to ještě docela povedlo, ale pravá dopadla o poznání hůř.



Kůžička je opravdu viditelně opatlaná.

Při 'roztékání' se vytvoří efekt, kdy je prostředek nehtu světlounce fialový a průhledný, zatím co po stranách je silný nános tmavě fialového laku. Nevím, jak jinak tomuhle zabránit, než rychlou a přesnou aplikací.. ale to se mi moc nepodařilo.


Střed nehtu jsem tedy musela přetřít dvakrát, aby nehet neprosvítal, zatímco na okrajích jsem nechala jen jednu vrstvu laku.




Rychlé a přesné aplikaci, kterou jsem se snažila popsat, odporuje fakt, že každý tah štětečkem je dost viditelný. U většiny barevných laků se barva při jednotlivých tazích prostě spojí dohromady a je to. V případě tohoto laku jsou ale tahy viditelné. Chce si to proto s každým nehtem vyhrát a lak pořádně rozetřít.. pak ale nastane problém číslo jedna a lak vám zateče všude možně..

Nevím, jestli jsem tak nešikovná, ale nepovedlo se mi nehty nalakovat, aby vypadaly hezky. S vodovým lakem prostě pracovat neumím. Konzistencí bych GS přirovnala k lakům od NYC, které jsou také hodně tekuté.


Bohužel se mi potvrdilo, že laky Gabriella Salvete nejsou nic pro mě a musela jsem mamčinu kamarádku zklamat. Její dárek mě moc nepotěšil.. ale už i ona alespoň ví, že si laky od GS nemá kupovat.


Hezký den! :)


Poznámka: asi není velkým překvapením, když řeknu, že výdrž tohoto laku je téměř nulová. Takhle se mi nehty oloupaly za jedno odpoledne..



Komentáře

  1. Ja na laky od GS nedám dopustiť, tento síce nemám, ale všetky ostatné sú úžasné, skvele držia a aj sa dobre lakujú. Nechápem prečo si mala až také problémy, ale možno, ak by si použila podkladový lak, ktorý zabráni tečeniu, lakovala tenšie vrtsvy a pre sýtosť nalakovala 2x tak potom by to mohlo vyzerať lepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru