Peeling Diet Esthetic Beauty Purify 3 v 1

Když jsem si objednávala v lékárně, náhodou jsem narazila na tenhle peeling 3 v 1. Jedná se o španělskou značku Laboratorios Diet Esthetics, o které jsem doposud neslyšela, a tak jsem lahvičku ze zvědavosti přihodila do košíku.

Peeling obsahuje šípkový olej a aloe vera, které mají pleť uklidňovat, chránit a léčit. Je vhodný pro všechny typy pleti, zvláště pro mastnou pleť s akné. Již po prvním použití by pleť měla být zabavena černých teček, nečistot a mastnoty. Při pravidelném používání prý dosáhnete matné a svěží pleti. 



Slibované 3 v 1 je čištění, maska a peeling.

A co na to já? Peeling úžasně voní. Je to taková lehká, blíže nespecifikovatelná vůně. Peelingová zrníčka jsou docela hrubá. Jsou to totiž rozemleté meruňkové pecičky. Při první aplikaci jsem se trochu bála, ale žádné drhnutí ani začervenání se nekonalo.




Peeling jsem tedy nanesla na vyčištěnou pleť a nechala 5 minut působit. Pak jsem obličej jemně masírovala navlhčenýma rukama. Hlavně kolem nosu a na čele. Pak jsem zbytek peelingu opláchla vlažnou vodou. A opravdu, obličej vypadal daleko čistěji a svěžeji. Po použití jsem měla příjemný pocit, bez pnutí.



Peeling jsem používala asi měsíc jedenkrát týdně. Problém je ale v tom, že mi peeling obličej vyčistí a vysuší až moc a na to reaguje moje pleť ještě větším maštěním, než obvykle. Za sebe ho na obličej doporučit nemůžu.


Bylo mi ale líto skoro plnou lahvičku vyhodit a tak peeling používám na krk a dekolt. Tam pleť tak přehnaně nereaguje, dokonce bych řekla, že jí peeling opravdu prospívá. Používám opět jednou týdně a shledávám, že se mi tolik netvoří pupínky (a že jich kolikrát mívám plný výstřih!) a pleť je hezky hebká.


Peeling je příjemný a určitě funguje. Za sebe bych ho ale doporučila opravdu jen lidem s mastnou pletí a akné. Ti, co mají pleť smíšenou, nebo dokonce sušší, budou reagovat asi stejně jako já. Celkově bych koupi zhodnotila jako příjemnou zkušenost s novou značkou, ale konkrétně tento peeling si už nekoupím. Raději se poohlédnu po vhodnějším výrobku od téhle značky.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru