Ryor: Pohár života

Od Nového roku jsem se konečně trochu dala na sport a zdravou stravu ve vidině alespoň trochu zpevněného a zdravějšího těla. Ona ta škola na zdraví člověku moc nepřidá..V různých diskuzích jsem narazila na Pohár života dr. Popova od Ryoru a rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Jednu dobu jsem jedla psyllium a docela mi prospělo. Jak na pleť, tak na zažívání.

Pohár života je vyvážená nativní strava, která obsahuje spoustu potřebných minerálů a vitamínů. Směs obsahuje pšeničné klíčky, ovesné vločky, černou jeřabinu, psyllium, kokosový ořech, pohanku, lněné semínko a další.. a díky bohu žádné rozinky! Pohár života si můžete dát k snídani či ke svačině. Měl by prý nahradit i jedno hlavní jídlo.




Pohár života je vhodný při očistě organizmu a lymfatického systému, zhoršeném stavu pleti, zvýšené hladině cholesterolu, při stresu, únavě a vyčerpání. Všechny indicie na mě sedí.. 


Ryor nabízí dvě varianty tohoto 'zrní'. První, zelené balení, obsahuje výše vyjmenované obilniny a je ochuceno skořicí. Druhá varianta, zabalená v červeném, má složení více méně stejné a navíc obsahuje goji (kustovnici čínskou).


Obě dvě varianty Poháru života obsahují velké množství vlákniny, které snižuje účinnost užívaných léků. Minimální odstup od snědení semínek a užití léku by měl být alespoň 2 hodiny. Já si proto Pohár připravuji večer, kdy žádné léky neužívám.




Naberu zhruba 2 polévkové lžíce 'zrní' a v misce zaliji dvojnásobným množstvím vody. Jestliže budete zrní dávat do jogurtu, můžete ho zalít i mlékem. Nechám alespoň hodinu bobtnat, přidám asi 200 gramů jogurtu a večeře je na světě. 


Vy, kdo nemáte rádi semínka a zrní, raději to nezkoušejte (táta se na to pěkně šklebil), ale mě to chutná. Voní to po skořici a je to lehce sladké.. člověk zažene hlad a ani ho pak nehoní mlsná.


Jedno balení jsem už zlikvidovala a teď jsem si pořídila další. Jen posoudit účinky u takovéhoto přírodního produktu je docela těžké. Pleť jako panenka nemám, ale jisté zlepšení by se pozorovat dalo (nebo za to může krém od Ryoru). Unavená už tolik nejsem, ale to by se dalo přisuzovat i přicházejícímu jaru a zlepšujícímu se počasí.. no nevím. Každopádně mi 'zrní' chutná a nějaké účinky na moje zdraví to určitě má.


Vyzkoušejte to, nic za to nedáte! Alespoň budete mít dobrý pocit, že pro sebe něco děláte.. a to se taky počítá!:) Balení 250g koupíte v lékárně kolem 80Kč.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru