Tužky na oči Regina vs. Essence

Dnes bych vám ráda ukázala tužky na oči, které poslední dobou používám. Jednu stálici a jednu relativně novou. 




Jak jste si mohli domyslet, tou stálicí je tužka od české značky Regina. Kromě dekorativní kosmetiky nabízí firma i kosmetiku pleťovou a tělovou. 
Tuhle kosmetiku ráda a dlouho používá mamka. Zvláště jejich řasenku. Nevím, co na ní vidí, já bych si akorát slepila řasy.. ale proti gustu:) A mamka mi jednoho dne koupila tužku na oči.



Tužka je klasická ořezávací. Při malování na ní musím trochu přitlačit, abych dosáhla kýženého výsledku. Maluji si s ní jen spodní linku. V případě horní linky bych si totiž asi vypíchla oko.. Tužka drží a jen tak něco jí nerozmaže. Po celý den zůstane na svém místě a nehne s ní ani pot, či voda. I lecjaký jemnější odličovač s ní má co dělat..


Za mě tedy spokojenost. Byla bych ještě spokojenější, kdyby byla tužka trochu víc krémová, aby se nemuselo tolik tlačit.. ale to by zase bylo na úkor výdrže. 


Druhou tužkou, kterou mám jen krátce, je Essence Snow Jam z nedávné limitované edice. Barva se mi velmi zalíbila a slyšela jsem od kamarádky chválu na jakousi tužku Essence, tak jsem sáhla po téhle.. ale! Ne všechny Essence tužky jsou kvalitou stejné, jak jsem se záhy přesvědčila.






Jelikož nebyl v obchodě tester, tužku jsem dál nezkoumala. A to se mi vymstilo. Tužka je krémová, krásně kreslí bez nutnosti na ni hodně tlačit. A proto výdrž není žádná sláva a při jednom jemném přetření je barva rozpatlaná všude možně.. Tohle vědět, nekoupím si jí (aneb chybami se člověk učí). 



Od zdola: Regina-- Essence Snow Jam.
Ne, že bych po tomhle neúspěšném nákupu zanevřela na všechny tužky Essence, ale příště budu víc obezřetnější, co (a jestli) si koupím. Na druhou stranu Reginu si budu kupovat znovu a znovu, protože se mi moc líbí její barva a dobrá výdrž. Škoda, že tuhle značku na pultech drogérií moc neseženeme.. 

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!