Bioderma Pore Refiner

Konečně jsem se i já dostala k séru Pore Refiner od Biodermy. Dlouho jsem nad koupí váhala, ale pak jsem se přeci jenom rozhodla vyzkoušet.. 



Výrobce slibuje okamžité stažení kožních pórů a zlepšení vzhledu pokožky. Dále má sérum snižovat tvorbu kožního mazu a zabraňovat ucpávání pórů. Sérum se používá dvakrát denně, lokálně v oblasti T- zóny.



V nejrůznějších diskuzích se psalo, jak je sérum super. Stahuje opravdu silně a po pórech jako by se zem slehla.. Já to vidím ale trochu jinak: ne, že by Pore Refiner nefungoval, to ne.. ale výsledky na mém obličeji nejsou tak zázračné, jak někdo popisuje.





Začala jsem používat druhé balení, takže objektivně můžu říct:


+ sérum příjemně nevtíravě voní

+ pleť je po aplikaci úžasně hebká a hladká (silikony..)
+ sérum je vhodné pod make up, nedrolí se a nežmolkuje
+ pleť je matnější

- silikony

- stažení pórů pozoruji pouze minimální
- barevný tón pleti je stále nesjednocený

Sérum jsem používala v kombinaci s matujícím krém od Ryoru i s tea tree krémem od Oriflame a výsledek mi přijde úplně stejný. Kvalita pleti se malinko zlepšila, ale žádné zázračné mávnutí proutkem a zmizení pórů se nekonalo. Holt má kosmetika na různou pleť různé vlivy..


Vypotřebuji i druhé balení a pak se rozhodnu, jestli si koupím další.. zlepšení pleti sice pozoruji, ale nevím, jestli mi to stojí za 300Kč/ 30ml..


Hezký den!:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru