Maybelline Color Whisper

Bože, jak já jsem se těšila.. jako malá.. od první chvíle, co jsem je uviděla..! Úžasné barevné rtěnko- balzámy, které rtům dodají lehký barevný nádech. Žádné tlusté nánosy barev.. jen lehoučká lesklá barva. Barvy jsou prý opravdu tak jemné, takže když přetáhnete, nejde to ani vidět.. pro mě jako dělané!


zdroj

Celá natěšená jsem letěla do obchodu, ale ouha.. V Rossmanu (bez testerů) jsem narazila na dost omezený výběr, hlavně z fialkových a zářivě růžových barev. V DMku (s testery) to bylo o chlup lepší. Dokonce jsem sehnala svoji vysněnou Orange Attitude. Vypadá spíš jako menší dvojče Maybelline  PopStick.


Z leva: Maybelline PopStick a Color Whisper

Barvy jsou docela pěkné. Padla mi do oka právě Orange Attitude, Coral Ambition a Go Nude. První dvě jmenované jsou bez třpytek, třetí třpytky obsahuje, ale docela decentně. Pigmentace je jemná, u světlejších odstínů barvu téměř nevidíte. Rtům dodá jen slabý barevný nádech. Na druhou stranu, v porovnání s Pop Stick je barvy víc, než dost.



Z leva: Orange Attitude, Go Nude, Coral Ambition

A jak jsem spokojená? Jako jo, je to
 krémové, lehce se to nanáší.. je taková svěží lehoučká konzistence co nelepí. Ani nevím, že na rtech něco mám. Přispívá k tomu i to, že balzám je bez parfemace (přijde mi, že balzám je bez parfemace).



Ale! Rty vám obarví stejně jako některé barevné balzámy a vydrží zhruba stejně tak dlouho.. takže nic moc. A když vezmu, že stojí mezi 140- 160 Kč, nejsem z toho nějak odvázaná.




Jsem ráda, že jsem Color Whisper vyzkoušela (jinak bych pořád chodila mlsně kolem regálu), ale prostě to není nic extra a jsem poněkud rozpačitá. Je to jen barevný balzám.. něco jako Labello, akorát za pětinásobnou cenu. Pěkně mi poslouží na léto, ale další z jeho kolegů si už nekoupím.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!