Nivea BB Cream 5 v 1

Nemám důvěru v make up. Připadám si, jako bych měla na obličeji neproniknutelnou masku. Občas používám GS hydratační make up, který má lehké složení, takže ho ani za make up nepovažuji.. Mánii BB krémů jsem nepropadla. Z části za to může poněkud přiblblá reklama od Garnieru. Bíí- bíí.. 

Dostala jsem ale vzorky BB krému od Nivey a když už jsem je měla v ruce, rozhodla jsem se je zkusit. Jedná se o zkrášlující hydratační krém 5 v 1, který má sjednocovat, krýt, rozjasňovat, hydratovat a chránit. 



Složení je až podezřele dlouhé a obsahuje složky, které ani nedokážu vyslovit.. ještě, že nevím, co to je za jedy. Sice nejsem zastánce nějakého BIO či eko, ale takováhle dlouhá složení plná -methane a -stearin a dalších mi nepřijdou zrovna moc sympatická.



Ale přejděme ke krému jako takovému. Nejsem sice žádná bledule, ale raději jsem sáhla po světlejším odstínu.. a i ten mi nakonec přišel docela tmavý. 

Krém je celkem hutné konzistence a béžovo- oranžové barvy. Jediné štěstí je, že neobsahuje třpytky, jako některé levnější BB krémy (Balea). Voní celkem příjemně a svěže, jako modrá Nivea. Vůně je docela intenzivní a vydrží dlouho. Což mi po chvíli docela vadí..


Kvůli odstínu jsem krém testovala raději jen doma. Takhle 'opálená' bych vypadala opravdu divně.. A radši  jsem si natřela jen část obličeje.. Krém jsem nanesla na bradu, kde mám pleť jak mastnější, tak suchou. V suchých částech se hned začaly tvořit šupinky a nepodařilo se mi tomu jakkoliv zabránit (kde je ta slibovaná hydratace?). 

Pupínky, které se též na bradě vyskytly, byly stále vidět, a musela jsem si pomoct až korektorem.. takže ani  krytí není žádná sláva.




Zhodnotila následující: krém pořád vytrvale a intenzivně voní. Hydratace mi valná nepřijde. Na suchých místech se mi udělaly suché šupinky a jakési světlejší skvrnky (jak se krém rychleji vsáknul?). Pleť tedy v žádném případě nevypadá sjednocená, ani rozjasněná..

Za mě nejsem s Nivea BB krémem vůbec spokojená jak funkcí, tak odstínem.. nevím, kdo by takhle tmavý krém mohl běžně používat. Já proto říkám jedno velké NE tomuto krému..

Ještě jsem ze zvědavosti zkusila otevřít ten tmavší odstín.. když ten světlý je tmavý až až. Na výsledek se podívejte sami.




Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty